شناسهٔ خبر: 17535664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشنواره ورزشی کارمندان دولت در خلخال برگزار می شود

اردبیل - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: محدودیت های اعتباری مانع از برگزاری نخستین جشنواره ورزشی کارمندان دولت خلخال نشد و این برنامه ورزشی در دهه مبارک فجر امسال برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سید ناصر میرمرسلی روز شنبه در جلسه کمیته ورزش ستاد دهه فجر خلخال افزود: برغم محدودیت های اعتباری و مالی در این اداره علاوه بر برگزاری جشنواره ورزشی کارمندان دولت ، مسابقات ورزشی مختلفی برای سایر اقشار جامعه ورزشی این شهرستان در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.
او از برگزاری مسابقات در 22 رشته ورزشی و از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خبر داد و گفت: جشنواره ورزش کارمندان دولت ، همایش صعود زمستانی به قله عجم ، جشنواره بازی های کودکان ، مسابقات فوتسال و والیبال روستایی ، آزاد و کارمندان ، جشنواره ورزش های زمستانی و رژه موتورسواران نیز از دیگر برنامه ها است.
او افزود: نشست اخلاق در ورزش با رویکرد پیشگیری از اعتیاد ، مسابقه فرهنگی بین کارکنان ادارات ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار ، شرکت ورزشکاران در راهپیمایی و نماز جمعه از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای دهه فجر امسال است.
وی همچنین با تبریک دهه پیروزی انقلاب اسلامی خواستار همکاری لازم توسط مسوولان دستگاه های اجرایی عضو ستاد دهه مبارک فجر خلخال برای حضور در مسابقات ورزشی گرامیداشت این ایام و تشویق ورزشکاران شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

انتهای پیام /*

نظر شما