شناسهٔ خبر: 17535594 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری اصفهان تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی، توسعه و انجام امور فرهنگی در دادگستری‌ها

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام موسوی‌نژاد گفت: برنامه ریزی و توسعه و انجام امور فرهنگی در دستور کار جدی معاونت فرهنگی قوه قضائیه است و دادگستری اصفهان نیز با اجرای دستورالعمل‌های فرهنگی بیش از پیش در این مسیر گام بر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری كل استان اضفهان در مراسمی با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اصفهان، رئیس، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان‌های چادگان، فریدن و کرون، رئیس ستاد اقامه نماز این استان و تنی چند از مسئولان اداری، نظامی و انتظامی چادگان نمازخانه فاطمیه(س) دادگستری این شهرستان افتتاح و بازگشایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی نژاد معاون قضایی و سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان برگزاری نماز جماعت در دادگستری‌ها را لازمه کار دانست و بیان کرد: برنامه ریزی و توسعه و انجام امور فرهنگی در دستور کار جدی معاونت فرهنگی قوه قضائیه است و دادگستری استان اصفهان نیز با اجرای دستورالعمل‌ها و سیاست‌های فرهنگی بیش از پیش در این مسیر گام بر خواهد داشت.

وی بر اهمیت امر نماز تأکید و خاطرنشان کرد: آیات و روایات بی شماری در فضیلت‌های نماز اول وقت و جماعت وجود دارد، چرا که نماز زمینه ساز تمام خوبیها و تحقق معارف اسلامی به شمار می‌رود.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه تمامی حوزه‌های قضایی استان اصفهان دارای نمازخانه مناسب است افزود: برقراری نماز جماعت اول وقت در ادارات، ارگانها، سازمانها و مدارس یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همکارانم در دستگاه قضایی استان تحقق آْن را لازمه کار خود می‌دانند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اصفهان افتتاح این نمازخانه و حسینیه را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: امیدوارم این مکان مقدس محلی برای فراگیری و کسب معارف اسلامی و تقویت هر چه بیشتر روحیه معنوی همکاران باشد و به رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان چادگان که همواره پیشگام در انجام امور فرهنگی هستند خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.



انتهای پیام/

نظر شما