شناسهٔ خبر: 17524926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های همدان:

نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در اسدآباد برگزار می‌شود

R41405/P1357/S6,75/CT1

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های همدان از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان با موضوع اقتصاد مقاومتی در ایام الله دهه فجر در اسدآباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

عاطفه زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه نشست‌های کتابخوان در 4 سطح کتابخانه‌ای، مدرسه‌ای، ویژه و تخصصی برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: این نشست تخصصی با موضوع اقتصاد مقاومتی در یکی از سالن‌های اجتماعات شهرستان اسدآباد و با حضور مردم و اساتید علم اقتصاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست‌های تخصصی از نشست‌های ویژه متفاوت است عنوان کرد: در این نشست که به مناسبت ایام دهه فجر به صورت کشوری برگزار می‌شود از مسئولان کشوری و استانی نیز دعوت می‌شود.

زارعی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 630 نشست کتابخوان استانی و شهرستانی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان همدان برگزار شده است که 80 مورد آن نشست کتابخوان مدرسه‌ای برای دانش‌آموزان مدارس و 540 نشست نیز در سطح 111 کتابخانه‌ استان با حضور اقشار مختلف مردمی بوده است.

وی از برگزاری 4 نشست کتابخوان دیگر در بهمن ماه 95 خبر داد و افزود: کتاب سرداران ایران زمین نوشته مهدی میرکیایی، جنایت و مکافات نوشته داستایوفسکی، کتاب روزهای فاطمه(س) اثر علی صفایی حائری و کتاب اسماعیل نوشته امیرحسین فردی نیز در همدان برگزار می‌شود.

زارعی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت کتابخانه‌ها برای تمام اقشار مردم در همه رده‌های سنی توصیه می‌شود، گفت: مردم می‌توانند بیش از پیش از ظرفیت کتابخانه‌ها استفاده کنند و نباید تصور شود مخاطبان آن حتما باید دانش‌آموزان، دانشجویان و یا کسانی که دنبال منابع اطلاعاتی هستند باشند چرا که کتابخانه‌های عمومی برای استفاده عموم مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما