شناسهٔ خبر: 17524295 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نشست کتاب‌خوانی تخصصی فرهنگ علوی (ع) برگزار می‌شود

در این نشست که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، آثار «پارسایی آنگاه خلافت»، «اخلاق کار از دیدگاه امام علی (ع)» و «مثل‌ها و مثل واره ها در نهج‌البلاغه» معرفی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «قدس آنلاین»،   به همت معاونت فرهنگی- اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مرکز تحقیقات امام علی (ع) نشست کتاب‌خوان تخصصی «فرهنگ علوی» برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور دکتر محمود جنیدی جعفری، پژوهشگر و استاد دانشگاه؛ ‌ دکتر محمدعلی مشایخی پور و دکتر فاطمه احمدی، اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، آثار «پارسایی آنگاه خلافت»، «اخلاق کار از دیدگاه امام علی (ع)» و «مثل‌ها و مثل واره ها در نهج‌البلاغه» معرفی خواهد شد.
کتاب‌خوان تخصصی «فرهنگ علوی»، ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.
گفتنی است، نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان از سلسله نشست‌هایی است که معاونت فرهنگی- اجتماعی پژوهشگاه با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان «سال خواندن» با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار می‌کند.

نظر شما