شناسهٔ خبر: 17521925 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی محمدحسین امید را به عنوان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فرهادی با صدور حکمی محمدحسین  محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شدامید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی را به مدت 4 سال به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد .

در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دکتر امید آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارت ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و تأیید شورا عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم برای مدت 4 سال به عنوان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود بر اساس اهداف، سیاست­ها و برنامه­های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره­مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان، گام­های مؤثری در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش­بنیان و تحقق سیاست­های اقتصاد مقاومتی بردارید.  

ضروری است در حفظ بیت­المال و اعمال سیاست­های مؤثر به منظور صرفه­جویی در هزینه­ها، پرهیز از تجمل­گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.

نظر شما