شناسهٔ خبر: 17518812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کار سخت گیتی پسند در ساوه

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار امروز پیگیری می‌شود که تیم صدر نشین در ساوه کار سختی در پیش دارد.

صاحب‌خبر -
کار سخت گیتی پسند در ساوهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار امروز شنبه دوم بهمن پیگیری می‌شود. در بازی‌های این هفته شاید شهرآورد تهران علی رغم اینکه پرتماشاگر همچون دربی فوتبال نباشد اما از جذابیت بالایی برخوردار است. گیتی پسند صدرنشین هم در ساوه کار سختی پیش رو دارد.

شهرداری ساوه - گیتی پسند اصفهان

در ساوه شهرداری این شهر میزبان صدرنشین لیگ است. گیتی پسند هر چند دیدار رفت را شش بر 3 پیروز شد اما در بازی امروز کار سختی مقابل تیم شهرداری دارند. شاگردان حسن زاده در بازی های خانگی خود در این فصل باختی را تجربه نکردند.
شهرداری که با 24 امتیاز در رده هفتم قرار دارند به دنبال تحمیل نخستین شکست گیتی پسند در جریان بازی هستند. شهرداری که در خانه باخت نداشته از هشت دیداری میزبان بوده پنج تساوی و سه برد کسب کرده است.
اما در مقابل شاگردان لک در گیتی پسند که تنها باخت آنها با رای کمیته انضباطی رقم خورده می‌خواهند اختلاف 5 امتیازی خود در صدر جدول رده بندی را حفظ کنند. دیدار رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه شش بر 3 به سود گیتی پسند به پایان رسیده بود.

آذرخش بندرعباس - مس سونگون ورزقان

آذرخش در سالن فجر بندرعباس میزبان مس سونگون ورزقان هست. شاگردان روز پیکر که نیم فصل دوم را متفاوت آغاز کردند خود را از انتهای جدول جدا کردند حالا مقابل مس رده دومی قرار میگیرند و امید زیادی دارند تا از این بازی خانگی امتیاز کامل را کسب کنند.
اما شاگردان افضل هم که نمیخواهند از کورس عقب بمانند برای هر سه امتیاز این بازی تلاش میکنند. 

دانشگاه آزاد تهران - تاسیسات دریایی تهران

اما در تهران شهرآورد بین دانشگاه آزاد تهران بحران زده با مدافع عنوان قهرمانی جدالی جذاب و دیدنی خواهد شد. هرچند این شهرآورد نمیتواند همچون دربی فوتبال بین تیم های سرخآبی پر تماشاگر باشد.
دانشگاهی ها که با خرید امتیاز منصوری قرچک به نو عی با تک ماده لیگ برتری شدند پس از اینکه شمس استعفا داد و با صالح به توافق مالی نرسیدند حالا با محمود قاضی نیاز به کسب سه امتیاز بازی دارند تا جمع امتیازات خود را به عدد 7 برسانند و چشم به بازی های آینده تا در آخر فصل مشروط نشوند و به دسته یک صقوط نکنند.
اما شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات به دنبال کسب برد پر گل هستند چرا که تنها به لطف تفاضل گل نسبت به دبیری در رده سوم جدول قرار دارند.


دبیری تبریز - شهروند ساری

در تبریز دبیری میزبان شهروند ساری است. شاگردان اصغری مقدم که با 35 امتیاز و فقط بخاطر تفاضل پایین تر از تاسیسات در رده چهارم قرار دارند تنها به برد مقابل شهروند فکر میکنند تا در صورت نتیجه نگرفتن تاسیسات جایگاه سوم را از آن خود کنند.
در آن سوی میدان ساروی ها با هدایت رعدی که با 25 امتیاز در رده ششم قرار دارند در صورت کسب سه امتیاز جایگاه خود را تثبیت می کنند.

یاسین پیشرو قم – ارژن شیراز

تقابل دو تیم یاسین پیشرو و ارژن در سالن حیدریان قم در حالی برگزار می‌شود که ارژن حال و روز خوشی ندارد. همین سه هفته پیش بود که مالک باشگاه تهدید به کناره گیری کرد و حالا خبر می رسد که سرمربی ارژنی ها چند بازیکن اصلی را از لیست خارج کرده است. شاگردان کمالی که با 20 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد برای اینکه خطر سقوط را احساس نکنند نیاز به سه امتیاز بازی دارند.
در آن طرف میدان شاگردان حیدریان که با 23 امتیاز در رده هشتم قرار دارند، دروازه‌بان نخست خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند. یاسین پیشرو در صورت نتیجه نگرفتن شهرداری ساوه و شهروند ساری و برد مقابل تیم شیرازی با دو پله صعود در رده ششم قرار می گیرد. 

فرش آرا مشهد - ملی حفاری اهواز

در مشهد فرش آرا کار سختی مقابل تیم خوب حفاری دارد. شاگردان مرتضایی که بازی هفته قبل خود را به تاسیسات واگذار کردند حالا به دنبال برد خانگی مقابل تیم حفاری رده پنجمی هستند.
شاگردان علاسوند در حفاری هم برای حفظ جایگاه خود و البته نیم نگاهی به ارتقا وضعیت خود دارند و اگر در این بازی پیروز بیرون بیایند و تیم های دبیری و تاسیسات نتیجه نگیرند میتوانند تا رده سوم صعود کند.

طرح و توسعه الوند قزوین – مقاومت البرز

طرح و توسعه الوند قزوین را میتوان به نوعی پدیده لیگ برتر امسال دانست، البته نه از نظر نتیجه گرفتن بلکه آنها در تغییر کادر فنی رکوردار هستند شاگردان عبداللهی که با هشت امتیاز در رده سیزدهم لیگ چهارده تیمی قرار گرفته اند میزبان مقاومت البرز هستند.
در مقابل تیم مقاومت هم نیاز به برد دارد چرا که اگر نتیجه نگیرد شرایطش در جدول سخت می شود. شاگردان فلاح با چهارده امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

با اعلام مهدی تاج و سازمان لیگ قرار است همه دیدارهای امروز به احترام شهیدان آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران با یک دقیقه سکوت آغاز شود.

مرتضی ایزدپناه

نظر شما