شناسهٔ خبر: 17510325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

با نگاهی به حضور پاویون ایران در نمایشگاه ITU بانکوک؛

تضعیف برجام تضعیف دولت نیست، بلکه تضعیف کل نظام است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان قزوین ضمن تسلیت حادثه بسیار تلخ جان باختن آتش نشانها و ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: ایشان همواره دوست داشتند اقتصادی پویا با رشد بخش خصوصی داشته با شیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، محمود واعظی افزود: عملکرد و موفقیت ها را باید برای مردم بگوییم و بدانیم که مردم خوشحال می شوند.

دکتر واعظی با اشاره به همکاری بخش دولتی و خصوصی برای رونق اقتصادی کشور گفت: باید قدر همبستگی بین بخش خصوصی و دولت را بدانیم و انتخابات نباید به همبستگی ملی لطمه بزند.

وی تصریح کرد: امروز ایران نه تنها مشکلی برای منطقه نیست بلکه بخشی از راه حل مشکلات منطقه است.

دکتر واعظی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرصت هایی که برجام برای کشور به وجود آورده است گفت: باید به مردم بگوییم که برجام چه ببستری را فراهم کرده و مذاکرات چه نتایجی داشته است.

وی افزود: مذاکره با یک کشور بسیار سخت است حالا شما در نظر بگیرید که مذاکره کنندگان ما در طی سی ماه برای مذاکره با پنج کشور اتحادیه اروپا متحمل چه زحماتی شده اند و بدانیم که برجام به راحتی به دست نیامد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری برای ارایه طریق در طی مذاکرات برجام گفت: باید از مردم و قوای سه گانه، ارتش و سپاه تشکر کنیم و همانطور که رییس جمهوری گفتند برجام دستاورد کل نظام است.

وی تصریح کرد: تضعیف برجام تضعیف دولت نیست بلکه تضعیف کل نظام است و برجام فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم. همانطور که رییس جمهوری جدید امریکا معتقد است برجام به نفع ایران و به ضرر آنهاست.

دکتر واعظی با اشاره به فرصت به وجود آمده بپس از برجام برای تعامل با کشورهای جهان گفت:این فرصتی است که با دنیا بر اساس اقتدار و عقلانیت تعامل کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: در بخش صادرات با هدف گذاری صورت گرفته توانستیم طی 9 ماه گذشته 48 میلیون دلار صادرات داشته باشیم که امیدواریم در آینده نزدیک  این رقم را به بیش از یک میلیارد دلار برای جذب سرمایه و صادرات افزایش دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما