شناسهٔ خبر: 17495466 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی البرز خبر داد؛

نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی البرز برگزار می‌شود

مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۵ تعیین و اختتامیه آن نیز در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالله فرخی، مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز، با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ابلاغی این معاونت اجرای جشنواره با رویکرد علمی و اقتصاد مقاومتی است، گفت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هم افزایی نهادها و اقشار، در هیئت رئیسه بسیج دانشجویی استان البرز تصمیم بر آن شد تا این جشنواره علمی با همکاری دیگر اقشار بسیج برگزار شود.

 

وی افزود: امسال با هماهنگی و همکاری سه نهاد انقلابی بسیج دانشجویی، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و بسیج اساتید استان تحت عنوان «نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز (علوم کاربردی – علوم انسانی )» برگزار می شود و جلسات متعددی نیز در راستای هماهنگی بیشتر این جشنواره برگزار شد.

 

مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه محورها و رویکردهای اصلی جشنواره عناوینی همچون اقتصاد دانش بنیان، تجاری سازی دانش، کارآفرینی دانش پایه، بومی سازی دانش تعیین شد، گفت: در این جشنواره، قالبهایی مانند پایان نامه ها، اختراعات و ابتکارات، شرکتهای دانش بنیان و هسته های فناور، انجمن ها، تشکل ها و هسته های علمی، طرح های علمی، مقالات علمی، پژوهشی شرکت داده خواهند شد.

 

وی به زمان برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: طی تصمیمات گرفته شده در کمیته علمی این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۵ تعیین و اختتامیه آن نیز در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

 

فرخی در پایان گفت: وب سایت www.bso-conf.ir نیز جهت ارسال آثار راه اندازی شده است و لازم به ذکر است؛ شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد بوده و آثار ارسالی پس از بررسی توسط داوران مجرب، به برترینها هدایای نفیسی در روز اختتامیه اهدا خواهد شد.

نظر شما