شناسهٔ خبر: 17495432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار منوجان:

مراسم دهه فجر فرصت انتقال فضای پیروزی انقلاب به نسل‌های آینده را فراهم می‌کند

فرماندار منوجان گفت: مراسم دهه فجر فرصت انتقال فضای پیروزی انقلاب به نسل‌های آینده را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسین صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: هر آنچه امروز  ملت ایران دارد، از برکت نظام و انقلاب است و برگزاری سی و هشتمین دهه فجر از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند هماهنگی لازم را با ستاد دهه فجر داشته باشند، برگزاری مراسم‌ دهه فجر در واقع انتقال فضای پیروزی انقلاب به نسل‌های آینده است‌.

صادقی ادامه داد: مدیران شهرستان منوجان باید از این فرصت‌ها استفاده و خدمات دولت را به مردم ابلاغ کنند.

وی اظهار داشت: وظیفه مسئولان این است که‌ مردم را امیدوار و خدمات این انقلاب را به مردم ابلاغ کنند، چرا که دشمن با شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ناامید کردن جوانان است.

صادقی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: دستگاه‌های اجرایی لیست پروژه‌ها‌ی افتتاحیه را به ستاد دهه فجر ابلاغ کنند تا برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، بیان داشت: مسئولانی که تعهد به این نظام دارند باید حضوری پررنگ در مراسم‌ دهه فجر داشته باشند، چرا که‌ مردم، مسئولان را به عنوان یک نماد می‌بینند.

صادقی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم ملت ما مردمی قدر‌شناس هستند و مسئولی که به این مردم خدمت کند، مردم فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/80006/ن20

برچسب‌ها:

نظر شما