شناسهٔ خبر: 17495396 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش میزان از اجرای خواننده پرطرفدار موسیقی تلفیقی؛

حجت اشرف زاده از "ماه و ماهی" خواند/ آلبوم جدید آقای خواننده اسفند منتشر می شود + عکس

خبرگزاری میزان- حجت اشرف زاده در اجرای خود در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، قطعه هایی را از آلبوم "ماه و ماهی" برای مخاطبانش اجرا کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، حجت اشرف زاده خواننده موفق موسیقی تلفیقی کشورمان در ششمین شب از سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در برج آزادی با طرفداران خود دیدار کرد.

اشرف زاده در این برنامه با طنین قطعه "نوایی" و درمیان شور و غوغای هوادارانش روی صحنه حاضر شد.

حجت اشرف زاده از

خواننده قطعه پرطرفدار "ماه و ماهی" پس از سلام و خوش آمد گویی به مخاطبانش، گفت: آمدن به این سالن سخت است اما خدا را شکر می کنم که تمام افراد حاضر در اینجا با عشق در این سالن حضور پیدا کرده اند.

"برف آمد" قطعه دومی بود که اشرف زاده در کنسرت زمستانی خود اجرا کرد. این خواننده چندی پیش و در شب یلدا این قطعه را به عنوان یک هدیه به مخاطبان خود تقدیم کرده بود.

** اشک های حجت اشرف زاده جاری شد

خواننده قطعه "عشق آمد" در بخش دیگری از این برنامه، قطعه "چقدر حال من با تو شیداتره" را که پیشتر به عنوان تیتراژ با صدای او از تلویزیون پخش شده بود را اجرا کرد و در هنگام اجرای این اثر اشک ریخت.

حجت اشرف زاده از

اشرف زاده پس از اجرای این قطعه ضمن عذرخواهی به دلیل جاری شدن اشک هایش در هنگام خواندن این اثر، گفت: این قطعه را در روزهای خاصی خوانده بودم که برای من خیلی مهم بود و با دوباره خواندن این اثر به یاد آن روزها افتادم.

**اجرای قطعه های نواحی و خاطره انگیز

از بخش های قابل توجه در این برنامه، توجه به موسیقی مناطقی از جمله خراسان بودبه گونه ای که خواننده در قسمتی از برنامه قطعه "دیدن تو" که یک اثر شاد خراسانی محسوب می شود را برای هوادارانش اجرا کرد.

حجت اشرف زاده از

خواننده قطعه "یاد یار" در ادامه این اجرا همچنین قطعه خاطره انگیز "پرسون پرسون" را در سالن برج آزادی طنین انداز کرد و طرفدارانش را به خاطره های خوبی که برای هر یک از آن ها در گذشته رخ داده، برد.

**آرزوی سلامتی برای اساتید حوزه شعر و موسیقی

حجت اشرف زاده در بخش دیگری از اجرای خود از محمدرضا شفیعی کدکنی و محمدرضا شجریان یادی کرد و ضمن بزرگداشت این دوه هنرمند، افزود: خدا را شکر حال محمد رضا شفیعی کدکنی بهتر شده است. برای محمد رضا شجریان عزیز نیز آرزوی سلامتی داریم.

**زمان انتشار آلبوم آقای خواننده

این خواننده پرطرفدار موسیقی تلفیقی همچنین با اشاره به روند آغاز اجراهای زنده خود، تصریح کرد: به امید خدا در اسفند ماه با آلبوم و اجرایی با قطعه های جدید با همه شما عزیزان دیدار می کنیم.

حجت اشرف زاده از

** موسیقی تولد نواخته شد


محمد سلیمی مجری تلویزیون و حامد فقیهی خواننده شیرازی میهمانان ویژه خواننده " ماه و ماهی" در این اجرا بودند.

در پایان این برنامه حجت اشرف زاده از محمد سلیمی برای حضور روی صحنه دعوت کردو ضمن تبریک سالروز تولد او، از اعضای گروه درخواست  کرد تا موسیقی ویژه تولد را برای او بنوازند.

گفتنی است، اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 1 بهمن 1395 در تالار وحدت برگزار می شود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد


انتهای  پیام/

نظر شما