شناسهٔ خبر: 17495346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جاده وفاق دیر به کنگان 120 میلیارد ریال اعتبار دارد

بوشهر- ایرنا- معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: جاده وفاق که میان شهر های دیر و کنگان در دست اجراست 120 میلیارد ریال اعتبار برای شتاب در روند عملیات اجرایی آن در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

محمد حسن باستی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در دیر افزود: هم اکنون بخشی از کار در دست اجراست و برای ادامه آن مشاور اسناد و مناقصه را تحویل داده و بزودی پیمانکار عملیات اجرایی را آغاز می کند.
وی اضافه کرد: یکی از مزیت های این پروژه این است که دو مرکز شهرستان با فاصله 9 کیلومتر به هم وصل می کند و عرض این جاده 28متر و چهار خط است و حاشیه غربی این جاده ساحلی و کاربری گردشگری دارد که برای دو شهرستان بسیار حائز اهمیت است.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در باره دیگر پروژه های مهم عمرانی این استان بیان کرد: ساخا ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر حدود 13 سال پیش آغاز شد که در 2 سال اخیر با اختصاص اعتبارات ویژه به این پروژه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: دانشکده هنر و معماری بوشهر نیز امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد و جاده چهار خطه برازجان به سمت گناوه و دیلم نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
باستی ادامه داد: بخشی از بزرگراه بوشهر به سمت دیر در دستور کارقرار گرفته و کمبربندی کنگان به سمت دوراهک که بخشی از آن در شهرستان دیر است و بخشی از مسیر بزرگراه ساحلی دیر به بوشهر تا پایان امسال تکمیل می شود.
7207/6043** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما