شناسهٔ خبر: 17495315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

وقف های جدید ارومیه به ۲۶ وقف در سال جاری رسید

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: ثبت 26 وقف جدید از ابتدای سالجاری در حوزه فعالیت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارومیه گواهی برای آگاهی و درک مردم خیر اندیش وفهیم ارومیه از آثارو برکات وقف می باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 29 دی ماه حجت الاسلام عیسی برادری رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه اظهار کرد : تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در سال های اخیر علی الخصوص در سال جاری و نیز اطلاع رسانی مناسب به افکار عمومی، خیزش متدینین نسبت به ایجاد وقف های جدید را شاهد بودیم .

وی در ادامه گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه نیز با اجرای حداکثری نیات واقفین در سال جار ی توانسته است در جهت اجرای امینانه نیات واقفین و اطلاع رسانی موثر به همشهریان خیر اندیش گام های موثری در ثبت وقف های جدید بردارد.

حجت الاسلام برادری خاطر نشان کرد: ثبت 26 وقف جدید از ابتدای سالجاری در حوزه فعالیت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارومیه گواهی برای آگاهی و درک مردم خیر اندیش وفهیم ارومیه  از آثاروبرکات وقف می باشد.

وی افزود: راه اندازی مراکز تخصصی قرآن کریم و فعالیت های چشمگیر قرآنی، رسیدگی به محرومین از محل نیات واقفین خیر اندیش، توجه به ساخت و ساز مساجد و کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی، مذهبی امامزادگان و بقاع متبرکه، این اداره را در معرض داوری مثبت افکار عمومی قرار داده و با اعتماد سازی مناسب مردم را به ایجاد وقف های جدید ترغیب کرده است.

نظر شما