شناسهٔ خبر: 17494805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

قرارداد بمبهای نقل و انتقالاتی استقلال روی هوا

باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد سه بازیکن و دریافت کارت بازی آنها مانعی بزرگ پیش روی خود می بینند که حل آن نیازمند حدود 600 میلیون تومان پول نقد است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، این روزها بعد از توافقی که باشگاه استقلال با سرور جباروف هافبک ازبکستانی انجام داده است هواداران این تیم انتظار آندو تیموریان را می کشند تا این بازیکن نیز با باشگاه به توافق برسد و به تیم سابقش بازگردد.

 

از سوی دیگر استقلالی ها منتظر بازگشت روزبه چشمی به ترکیب تیم شان هستند. هافبکی که به دلیل مصدومیت حدود یک سال از جمع آبی پوشان جدا ماند.

 

این انتظارات در حالی است که یک خبر مهم ذهن مسئولان استقلال را به خود درگیر کرده است. آنها برای ثبت قرارداد این سه بازیکن و دریافت کارت بازی آنها مانعی بزرگ پیش روی خود می بینند که حل آن نیازمند حدود 600 میلیون تومان پول نقد است.

 

بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ باشگاه استقلال برای آنکه بتواند قرارداد بازیکنان جدیدش را به ثبت برساند، موظف است 10 درصد از مبلغ بدهی های خود به بازیکنانی که شکایت کرده اند و حکم قضایی در دست دارند را پرداخت کند.

 

باشگاه استقلال حدودا 6 میلیارد تومان بدهی به افرادی دارد که حکم قضایی در دست دارند. لذا باید 600 میلیون تومان از این مبلغ را پرداخت کنند و ضمنا به اندازه مبلغ هر قراردادی که منعقد می کند از بدهی هایش را پرداخت کند.

 

سیدرضا افتخاری این روزها در حالی مشغول رایزنی با تیموریان است که همین بازیکن در زمره شاکیان باشگاه استقلال محسوب می شود و حدودا 640 میلیون تومان رای قضایی گرفته است.

 

عجیب آنکه بازیکنی به نام مجید غلام نژاد که کمتر از یک فصل در استقلال بازی کرده بود، حدود 804 میلیون تومان حکم قضایی گرفته است و افرادی چون پرویز مظلومی، وحید طالب لو، هادی شکوری و ... نیز احکام قضایی در دست دارند.

 

حال باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد سرور جباروف، روزبه چشمی و همچنین آندو تیموریان در صورت توافق می بایست مبلغی در حدود 600میلیون تومان هزینه کند.

 

جالب آنکه آنها چند روز قبل حتی  نتوانستند قرارداد نصرالله عبداللهی سرپرست تیم شان را به دلیل قوانین سازمان لیگ به ثبت برسانند.

 

با توجه به این اتفاقات آنها یا باید تیموریان را راضی کنند که قید شکایت خود را بزند و استقلال را از این مهلکه نجات دهد و یا آنکه سراغ دیگر طلبکاران خود بروند و با راضی کردن آنها 600 میلیون از بدهی هایشان را بکاهند.

 

تا زمانی که این مشکل حل نشود قراردادهای نفرات جدید و کارت بازی آنها صادر نخواهد شد.


نظر شما