شناسهٔ خبر: 17493479 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

دستبند قانون بر دست‌های مامور قلابی نیروی انتظامی در ارومیه

خبرگزاری فارس

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: دستبند قانون بر دست‌های مامور قلابی نیروی انتظامی در ارومیه حلقه بست.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ حسین صمدپور در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان و لباس مامور نیروی انتظامی در منطقه‌ای از ارومیه اقدام به اخذی می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی آذربایجان غربی قرار گرفت و ماموران انتظامی ارومیه برای بررسی بیش‌تر موضوع، وارد عملیات شدند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: ماموران انتظامی آذربایجان غربی، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند متهم را شناسایی کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مسؤول با بیان اینکه بلافاصله متهم دستگیر شد، ادامه داد: در نهایت، متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شهرستان ارومیه شد.

صمدپور از شهروندان درخواست کرد تا جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو  در صورت مواجه شدن با درخواست‌های غیرمعقول توسط افراد که خود را مامور دولتی معرفی می‌کنند حتما از وی کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و هرگونه موارد مشکوک را سریعا با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ارومیه حفظ امنیت را مهم‌ترین موضوع عنوان کرد و گفت: حفظ امنیت در جامعه یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و در ارومیه نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است.

این مسؤول از مردم خواست تا با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا جامعه‌ای امن‌تر و با آرامش بیش‌تری داشته باشیم.

نظر شما