شناسهٔ خبر: 17493331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ملاقاسمی:هیچ اولتیماتومی به اشکانی نداده ایم

71506

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه هیچ اولتیماتومی از سوی شورای فنی به علی اشکانی داده نشده گفت:هدف ما کمک به تیم ملی است و امیدواریم اشکانی نتایج خوبی را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسین ملاقاسمی در حاشیه برگزاری رقابت های بین المللی کشتی با تاکید بر اهمیت برگزاری این جام برای کشتی ایران گفت: برگزاری چنین مسابقاتی با حضور تیم های خارجی به نفع کشتی ماست چرا که درها به روی جوانان جویای نام کشتی ایران باز می شود و شاهد ظهور هر چه بیشتر استعدادهای جوان خواهیم بود.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: سه سال دیگر به بازی های المپیک 2020 توکیو باقیمانده و فدراسیون با برگزاری چنین مسابقاتی و همچنین اعزام نمایندگان کشورمان به رقابت های برون مرزی خود را برای المپیک آماده می کند.

دارنده مدال نقره جهان با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات به صورت تیم به تیم فرصت بیشتری را برای کشتی گیران و کادر فنی تیم ملی جهت ارزیابی آنان مهیا می کند تصریح کرد: همانطور که تیم های خوب و قوی برای مسابقات کشتی آزاد در جام تختی حضور پیدا کرده اند امیدوار بودیم در کشتی فرنگی نیز تیم های به مراتب قویتری حضور پیدا کنند اما به هر حال باز هم تیم های نسبتا خوبی در کشتی فرنگی حضور دارند که می تواند برای جوانان ما میدانی برای کسب تجربه باشد و محک بخورند.

وی در خصوص تعیین اولتیماتوم شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی برای علی اشکانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: هیچ اولتیماتومی برای اشکانی مربی جوان تیم ملی تعیین نشده و تنها شورای فنی در خصوص نتایج افشین بیابانگرد و یوسف قادریان در پیکارهای وزن های غیر المپیکی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان از وی توضیح خواست و راهنمایی های لازم را انجام دادیم.

ملاقاسمی ادامه داد: به هر حال در جام جهانی کشتی فرنگی در ایران عملکرد اشکانی و یارانش را خواهیم دید و نتایج آن دوباره در شورای فنی بررسی خواهد شد و امیدوارم که قدم های مثبتی برای کشتی فرنگی برداشته شود. شورای فنی همواره بر اساس عملکرد سرمربیان تیم ملی در دوره های مختلف تصمیم گیری کرده و علی اشکانی نیز از این قانون مستثنی نیست. هدف ما کمک به کشتی فرنگی ایران است و امیدوارم اشکانی با جدیتی که در کار دارد بتواند تیمی خوب را ساخته و پرداخته کند.

انتهای پیام

نظر شما