شناسهٔ خبر: 17493223 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

صحبت‌های زیدان بعد از دو شکست پیاپی رئال مادرید

سرمربی رئال مادرید بعد از شکست برابر سلتاویگو در مورد شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو از سلتاویگو پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت شود. این دومین شکست پیاپی رئال مادرید بعد از ۴۰ بازی بدون شکست بود.

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر تیمی بازی کردیم که بسیار پرتلاش و جنگنده بود. نتوانستیم بازی را به خوبی اداره کنیم. همین باعث شد حریف به پیروزی برسد. به خوبی می‌دانیم در دیدار برگشت کار بسیار سختی پیش‌رو داریم اما به صعود امیدوار هستیم.

او ادامه داد: باید شرایط روحی خود را تغییر بدهیم و هرچه سریعتر چنین وضعیتی را تغییر بدهیم. در لحظات بدی به سر می بریم و نیاز به تغییر داریم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد. با روحیه خوبی پا به این دیدار گذاشتیم و انگیزه بالایی هم داشتیم اما به یکباره تمرکزمان را از دست دادیم. بازی بدی را به نمایش گذاشتیم اما این فوتبال است و احتمال هر چیزی وجود دارد. شکست در خانه من را ناراحت کرده است. اینگه گل مساوی را به ثمر برسانی و تنها یک دقیقه بعد دوباره گل دریافت کنید، بسیار تلخ است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در ادامه سخنانش نیز گفت: در دیدار برگشت احتمال هر چیزی وجود دارد. سلتاویگو من را غافلگیر نکرد چراکه به خوبی می دانم آنها حریف سختی برای هر تیمی هستند. با این شکست، شرایط تیم سخت شد. سرمربی تیم هستم و مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرم. باید راه حلی پیدا کنم تا تیم را از چنین شرایطی خارج کنم. شکست برابر سویا باعث شد در این دیدار هم با انگیزه زیاد بازی نکنیم.

زیدان درباره عملکرد بازیکنانش نیز گفت: دانیلو بازی خوبی را به نمایش گذاشت. خوشحالم که او پرتلاش و باانگیزه ظاهر شد. سرخیو آسنسیو از ناحیه دست احساس درد می کند. باید ببینیم وضعیت او چگونه می شود. لوکاس واسکس هم خسته بود. به همین خاطر تعویضش کردم.

برچسب‌ها:

نظر شما