شناسهٔ خبر: 17492906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاد و خاطره ۲۴۳ شهید خراسان جنوبی در عملیات کربلای ۴ و ۵ گرامی داشته شد

R41348/P1357/S6,56/CT11

با حضور رزمندگان عملیات کربلای ۴ و ۵ با عنوان محفل انس با شهدا و یادبود ۲۴۳ شهید خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مراسمی با حضور رزمندگان، خانواده‌های رزمندگان عملیات کربلای 4 و 5 در بیرجند برگزار شد. نوفرستی یکی از رزمندگان عملیات کربلای 5 اظهار داشت: اهمیت دفاع مقدس در دنیا بی‌نظیر است و تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در این عملیات 56 هزار گلوله و توپ کاتیوشا تنها از پایگاه تحت نظر ما ارسال شد افزود: عملیات کربلای 4 و 5 عملیات‌های بسیار سنگینی بود و اگر پشتیبانی همین آتش نبود نیروهای ما نمی‌توانستند از موانع عبور کنند.

قنبری یکی دیگر از رزمندگان شرکت‌کننده در عملیات کربلای 4 و 5 افزود: از خدواند می‌خواهیم رهرو راه شهیدان باشیم زیرا شهدا تاثیر زیادی در پیروزی جنگ تحمیلی داشتند و امنیت امروز به دلیل جان فشانی همان شهدا است.

وی بیان داشت: دوران دفاع مقدس مدیون عملیات کربلا است که بعد از فتح خرمشهر انجام شد و برخی از افراد در جامعه مدعی هستند بعد از فتح خرمشهر نباید ایران جنگ را ادامه می‌داد البته این افراد سخت در اشتباه هستند.

قنبری با بیان اینکه در بحث برجام نباید هیچگاه به دشمن اعتماد داشته و باید تکیه بر داشته‌های خود باشیم افزود: باید از دوران دفاع مقدس برای رفع مشکلات خود استفاده کنیم.

مزگی‌نژاد یکی دیگر از رزمندگان عملیات کربلای 4 و 5 اظهار داشت: امروز دشمن آنقدر در افراد مختلف جامعه نفوذ پیدا کرده که برخی از رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز از طریق مختلف دشمن در آنها نفوذ کرده است باید مراقب دسیسه‌های دشمن باشیم.

در پایان 4 نفر از رزمندگان عملیات کربلا 4 و 5 خاطراتی از این عملیات برای حاضران بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما