شناسهٔ خبر: 17492379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جان و مال خود را صرف تداوم انقلاب کرد

R41364/P1357/S6,63/CT11

مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جان و مال خود را صرف تداوم و تقویت انقلاب کرد و در تمام طول عمر از تلاش و همت دست برنداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رستگاری شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در حسینیه یادگار امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حوزه ترویج دین مبین اسلام تلاش‌های بسیاری انجام داد که از جمله آن می‌توان به تالیف کتب تفسیر قرآن کریم اشاره کرد.

وی بیان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جان و مال خود را صرف تداوم و تقویت انقلاب کرد و در این مسیر سختی‌های بسیاری را تحمل کرد و در تمام طول عمر از تلاش و همت دست برنداشت.

رستگاری با بیان این مطلب که خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد تصریح کرد: خدمات و فداکاری‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی فراموش شدنی نبوده و تا همیشه تاریخ مردم از این خدمات قدردانی خواهند کرد.

مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وی مرد تاریخ‌ساز نظام و انقلاب همواره بر ارتباط نزدیک و صمیمی خود با مقام معظم رهبری تاکید می‌کرد که این مهم لیاقت و شایستگی وی را برای همگان آشکار می‌کند.

وی عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران رژیم شاهنشاهی زندان و شکنجه‌های سختی را تحمل کرد چرا که دغدغه انقلاب و نظام داشت و تا آخر عمر برای این امور تلاش و فداکاری کرد.

رستگاری با بیان این مطلب که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سیاست‌مداری توانمند بود بیان کرد: تفکر و اندیشه والای این شخصیت انقلابی در تمام دنیا شناخته شده بود و همه مقامات کشورها بر این مهم اذعان کردند.

مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره در راه کسب رضای الهی گام برداشته و به مردم خدمت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما