شناسهٔ خبر: 17492359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اخبار کوتاه استان قزوین

فروش بلیت‌ فیلم‌های فجر از ٤ بهمن ماه در قزوین آغاز می‌شود

R41364/P1377/S6,63/CT12

زمان و جزئیات پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، امیر ملاحسنی سخنگوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار داشت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شهرستان‌ها، از 8 صبح دوشنبه چهار بهمن ماه آغاز می شود و ساعت 12 شب پنج شنبه 7 بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند.

ملاحسنی با بیان این که برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود، گفت: بلیت‌های خریداری شده  مربوط به هر سالن نمایش فیلم از ٢٤ ساعت قبل از شروع جشنواه در همان سالن فقط با ارئه کارت ملی تحویل خریداران خواهد شد.

وی با تاکید بر این که اولویت با فروش بلیط به صورت سری است و در صورت اتمام  فروش  اینترنتی بلیط‌‌های سری بلیط تکی عرضه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: قیمت هر قطعه بلیت تکی ١ هزار تومان و قیمت سری آن ٨ هزار تومان تعیین شده است.

ملاحسنی ادامه داد: در نمایش همزمان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ١٦ فیلم در قالب ٣٢ سانس در سینما مهتاب قزوین اکران می‌شود.

شهرک خودرو قزوین دهه فجر کلنگ زنی می‌شود

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین از کلنگ‌زنی شهرک خودروی قزوین در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: این شهرک بدون شک نقش مهمی را در رونق اقتصاد و اشتغالزائی استان ایفا خواهد کرد.

 حبیبی گفت: مقدمات کار و مکان یابی لازم برای احداث این شهرک فراهم شده و با احداث آن شاهد اشتغالزایی جدید در منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اهداف برپایی نمایشگاه قطعات خودرو قزوین، به ارائه آخرین دستاوردها، تولیدات و محصولات در بخش‌‌های وابسته در استان اشاره و بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت تولیدی با موضوع تولید قطعات خودرو مشارکت دارند که نقش مهمی را در نمایش ظرفیت توانمندی‌های استان خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: قطعات خودرو بخش زیادی از صادرات استان را به خود اختصاص داده و به 15 کشور خارجی نیز صادر می‌شود.

111 اثر از قزوین به دبیرخانه کشوری مسابقات پرسش مهر 17 ارسال شد

حجت‌الاسلام علی انصاری معاون پرورشی  آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: از استان قزوین در مجموع 111 اثر برای رقابت با دیگر استان‌ها به مرحله کشوری پرسش مهر ارسال شد.

انصاری گفت: تمام آثار منتخب استانی پرسش مهر17، در 11 رشته و گرایش تحویل دبیرخانه کشوری پرسش مهر17، مستقر در کانون فرهنگی و تربیتی شهید مفتح تهران شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 96-95 دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قزوین توانستند در یک مشارکت بسیار عالی، با خلق و تولید 22 هزار و 694 اثر و پس از داوری توسط داوران متخصص و مجرب استانی در مرحله مدرسه، منطقه و استان، تعداد 10 اثر در رشته وب‌نوشت، 5 اثر در رشته نمایشنامه‌نویسی، 9 اثر در رشته فیلم کوتاه، 20 اثر در رشته خوشنویسی، 34 اثر با گرایش‌های پوستر، عکاسی، نقاشی، تصویرسازی، طراحی، 9 اثر در رشته شعر، 10 اثر در رشته داستان کوتاه 10 اثر در رشته مقاله پژوهشی، 4 اثر در رشته سخنوری انتخاب و در مجموع 111 اثر برای رقابت با دیگر استان‌ها به مرحله ی کشوری ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در پاسخ به سؤال رئیس جمهور دولت یازدهم در خصوص خشونت، اولیا دانش‌آموزان با ارسال نظرات متفاوت در قالب «هر ایرانی یک پاسخ»، در این فراخوان و مسابقه بزرگ شرکت داشتند که از میان آن‌ها، بهترین پاسخ‌ها در قالب 18 جلد به دبیرخانه کشوری پرسش مهر17 تحویل شد.

انصاری تصریح کرد:  آموزش و پرورش استان قزوین با ساخت و تنظیم سرود با موضوع خشونت متناسب با سؤال مطرح شده از سوی رئیس جمهور، توانست برای نخستین بار در استان، یک اثر فاخر در زمینه پرسش مهر تولید کند که با استقبال از سوی مدارس مواجه شد و در نهایت از میان 12 اثر دریافتی در مرحله استانی، 2 اثر منتخب استان قزوین به دبیرخانه کشوری پرسش مهر17 معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما