شناسهٔ خبر: 17492156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

100 نخبه جوان تحت پوشش جامعه نیکوکاری تجار و بازرگانان آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی ارومیه گفت: 100 دانش آموز و دانشجوی نخبه این استان تحت پوشش جامعه نیکوکاری ابرار در اتاق بازرگانی ارومیه قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

فاطمه قنبرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از تاسیس جامعه نیکوکاری ابرار را حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان مستعد در قالب اعطای بورس تحصیلی عنوان کرد و افزود: این جوانان مستعد از شهرهای ارومیه، مهاباد، ماکو و میاندوآب شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته اند.
وی در ارتباط با نحوه شناسایی این جوانان نخبه اظهار کرد: این افراد توسط نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش پایش و به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه معرفی شده اند.
به گفته وی 10 نفر از این افراد دانشجو و 90 نفر دانش آموز هستند و 50 نفر از آنان در مقطع ابتدایی و مابقی در مقاطع متوسطه تحصیل می کنند.
وی اظهار کرد: علاوه بر اعطای بورس تحصیلی در ادامه فعالیت های جامعه ابرار آذربایجان غربی در نظر داریم یک مرکز تولیدی و آموزشی در یکی از مناطق محروم استان توسط اتاق بازرگانی ارومیه و فعالان اقتصادی استان احداث کنیم.
وی افزود: همچنین تاکنون توانسته ایم چهار دانش آموز مستعد مبتلا به بیماری اوتیسم که از طرف جامعه انجمن خیریه اوتیسم آذربایجان غربی معرفی شده است را تحت پوشش قرار داده ایم و در نظر داریم همایش و جشن نیکوکاری ابرار را به زودی در محل اتاق بازرگانی ارومیه برگزار کنیم.
به گزارش ایرنا، جامعه نیکوکاری ابرار در سال 1389 شمسی به همت رئیس وقت اتاق ایران و جمعی از فعالان اقتصادی سراسر کشور به عنوان تشکلی وابسته به اتاق ایران تاسیس شد.
جامعه نیکوکاری ابرار اتاق ارومیه نیز از سال 94 شمسی در مجموعه اتاق بازرگانی ارومیه فعالیت خود را آغاز کرده است.
8137/3072**خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما