شناسهٔ خبر: 17491935 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی فولاد خوزستان: به اتفاقات فوتبال باختیم/ مسئولیت باخت را گردن می گیرم

اهواز-ایرنا-سرمربی فولاد خوزستان گفت: امروز اتفاقات فوتبال باعث شد که در دقایق ابتدایی گل دریافت کنیم و در ادامه نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا نعیم سعداوی پس از شکست سنگین تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسوولیت باخت را بر عهده می گیرم ولی بدون شک روزهای خوبی برای ما در راه است.
سرمربی فولاد خوزستان با بیان این که به لحاظ ذهنی آمادگی لازم برای این بازی را داشتیم افزود: از تیم پرسپولیس شناخت خوبی داشتیم اما زمان لازم برای تمرین نداشته و تنها با یک جلسه تمرین مقابل این تیم حاضر شدیم.
وی به تاخیر 22 دقیقه ای در آغاز بازی اشاره کرد و گفت: نمی دانم چرا بازی با 22 دقیقه تاخیر آغاز شد این موضوع به لحاظ فکری بر روی ما اثرگذار بود.
سعداوی ناراحتی خود را از نتیجه به دست آمده اعلام کرد و گفت: سعی کردیم برای جبران نتیجه تعویض های هجومی انجام دهیم تا شرمنده هواداران نشویم.
وی تصریح کرد: اصلا به چنین نتیجه ای فکر نمی کردم چرا که به توانایی تیمم امیدوار بودم اما زیبایی و جذابیت فوتبال همین است.
سرمربی فولاد خوزستان. افزود: از تلاش بازیکنانم تشکر می کنم که مردانه جنگیدند اما در هر صورت پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و نمی توان از کنار این موضوع گذشت.
وی ادامه داد: فرصت برای جبران بسیار است و قول می دهم تا انتهای فصل گام های محکم تری برداریم و از هواداران تقاضا دارم صبور باشند و از حمایت تیمشان دست نکشند.
وی در خصوص ارنستو بازیکن خارجی تیمش گفت: این بازیکن چند ماه از شرایط بازی دور بوده و نیاز به فرصت بیشتری دارد اما در آینده عملکرد بهتری خواهد داشت.
سعداوی در خصوص جدایی مهرداد جماعتی گفت: جماعتی بازیکن بسیار ارزنده ای است و برای فولاد زحمات بسیاری کشیده است اما به تصمیم خودش از تیم جدا شد.
وی با اظهار ناراحتی از تصمیمات مسولان فوتبال کشور در خصوص انتقال سروش رفیعی گفت: ما با این بازیکن قرارداد داشتیم چطور می شود که بدون اطلاع ما با تیم دیگری قرارداد ببندد.
سرمربی فولاد ادامه داد: آیا اگر همین تیم پرسپولیس با یک بازیکن قرار داد داخلی داشت همین رای را صادر می کردند و به راحتی بازیکن خود را از دست می دادند؟
وی گفت: به چه حقی برای بعضی از تیم های امتیاز خاص و ویژه قایل می شوند؟لطمه زدن به تیم دیگری برایشان اهمیت ندارد.
سعداوی گفت:امروز ما خون دل می خوریم و بازیکن پرورش می دهیم اما به بهانه سربازی آن ها را می برند آخر به چه حقی به بازیکن ملی پوش ما در رده های سنی پایین تر پیشنهاد ترک تحصیل می دهند تا خدمت سربازی را در تیمشان سپری کند.
وی از رقابت نابرابر در فوتبال ایران صحبت به میان آورد و افزود: مسوولین فوتبال و یا نظام وظیفه کشور باید در محیطی برابر رقابت های لیگ را برپا کنند که متاسفانه این گونه نیست. مگر می شود در هر بازی اعلام می کنند تنها 10 درصد از جایگاه به تیم میهمان داده می شود اما اینجا شاهد بودید که بیش از 50 درصد از جایگاه را به آن ها(پرسپولیس) اختصاص دادند.
سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: امیدوارم آن هایی که دلشان به حال فوتبال کشور می سوزد فکری اساسی برای این موضوع بکنند.
وی در خصوص داوری گفت: ما در بازی های زیادی از ناحیه داوری متضرر شدیم اما هیچ گاه به خود اجازه ندادیم اعتراض کرده و مانور تبلیغاتی راه بیاندازیم، سیاست باشگاه هم این رفتار را تایید نمی کند.
سعداوی خواهان برابری در فوتبال کشور شد و افزود: چرا برای یک باشگاه داور بازی را محروم می کنند اما اگر برای باشگاه دیگر سوت اشتباه زده شود از محرومیت داور خبری نیست.
وی با بیان این که باید نگاه تبعیض آمیز به تیم ها کاملا از بین برود افزود: چرا در تهران از سوی یک تیم خاص بدترین توهین ها به داور بازی آقای فغانی می شود اما اصلا به این موضوع پرداخته نمی شود. چرا انتظار داریم باید کیفیت داوری ها بالا رود در حالی که رکیک ترین فحش ها به آن ها داده می شود.
سرمربی فولادی ها در پایان به حضور بختیار رحمانی در تیمش اشاره کرد و گفت: از بازی آینده بختیار رحمانی به همراه میثم دورقی در تیم ما به میدان می روند که نوید خوبی برای ما است.
در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 15:20 دقیقه امروز (چهارشنبه) فولادخوزستان یکی از تیم های خوب فصل جاری در ورزشگاه غدیر اهواز، میزبان پرسپولیس صدرنشین بود که این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» همراه شد.
پرسپولیس با کسب این پیروزی ارزشمند با 38 امتیاز ضمن تداوم صدرنشینی، اختلاف خود با تیم رده دومی تراکتورسازی را به چهار افزایش داد.
خبرنگار: محمد شاکری یوسفی
انتشار دهنده: کبری آقازری 6002

انتهای پیام /*

نظر شما