شناسهٔ خبر: 17491841 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:

همکاری و همدلی مسئولان در راستای محرومیت زدایی ضروری است

یاسوج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عمق محرومیت در حوزه های مختلف گفت: نیاز است مسئولان با همکاری، همدلی و تلاش جهادی نسبت به محرومیت زدایی در این شهرستانها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عدل هاشمی پور چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه، سیاست زدگی مسئولان را مانع بزرگی برای توسعه دانست و اظهار داشت: باید مسئولان از همه ظرفیت ها برای رفع محرومیت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه طرح های عمرانی زیادی در نقاط مختلف کهگیلویه بزرگ در حال اجرا است، بیان کرد: همکاری همه نهادها نقش مهمی در تسریع روند اجرایی این طرحها خواهد داشت.
هاشمی پور طرح گازرسانی به بخش های قلعه رئیسی و دیشموک، جاده پاتاوه به دهدشت، آبرسانی به دهدشت شرقی، آبرسانی به لیکک بهمئی، احداث جاده برفکون در چاروسا و فعالیت مجدد پتروشیمی دهدشت را از جمله این طرحها ذکر کرد.
وی عنوان کرد: با توجه به منابع محدود مالی دولت، نیاز است مسئولان با تدبیر و همکاری نسبت به روند رو به رشد این طرحها تلاش جهادی داشته باشند.
هاشمی پور اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده طرح های عمرانی خوبی از سوی بنیاد برکت در بخش های محروم قلعه رئیسی و دیشموک نیز اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح های مختلف نیاز است مسئولان نسبت به امیدواری مردم خدمات دولت و نظام را تبیین کنند.
خبرنگار : حسین خدمتی ** انتشار دهنده:جسینعلی راشکی
7531/8005

انتهای پیام /*

نظر شما