شناسهٔ خبر: 17491530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهران حاتمی در گفتگو با برنا:

باوئرمن بسکتبال ایران را به حاشیه برد/ مسئولیت سنگینی برعهده من گذاشته شده است

سرمربی تیم ملی ایران گفت: هدف اصلی ما در ا ین مسابقات کسب سهمیه رقابت های کاپ آسیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهران حاتمی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات غرب آسیا صحبت کرد.

حاتمی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: قطعا با این انتخاب مسئولیت سنگینی برعهده من گذاشته شده است و پس از آنجا که هدفم موفقیت تیم ملی و بکستبال ایران است همه سعی و تلاش خود را خواهم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: از روز شنبه تمرینات تیم ملی آغاز خواهد شد تاکنون 18 نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که تا هفته آینده 3 نفر دیگر نیز به این لیست اضافه خواهد شد. مسابقات غرب آسیا از دهم تا چهاردهم بهمن ماه خواهد بود و در همین فرصت کم باید نتیجه ای که در شأن بسکتبال ایران باشد را کسب کنیم. هدف اصلی ما در ا ین مسابقات کسب سهمیه رقابت های کاپ آسیا است.

سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: بسکتبال ایران دچار چالش بزرگی شده است با اتفاقاتی که در خصوص باوئرمن سرمربی سابق تیم ملی پیش آمد و تیم ملی را در شرایط خاصی تنها گذاشت مشکلات زیادی گریبان گیر این تیم شده است. با توجه به پتانسیلی که در بسکتبال ایران وجود دارد سعی خواهیم کرد به زودی این مشکلات را حل کنیم و نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب نماییم.

نظر شما