شناسهٔ خبر: 17491507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

هفته داغ مدعیان لیگ یک

هفته بیستم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز به طور همزمان در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود. ملوان، سپیدرود، گل‌گهر، خونه به خونه و نساجی در صدر جدول و استقلال اهواز، فجرسپاسی، فولاد یزد و خیبر خرم‌آباد در انتهای جدول، التهابی عجیب را تجربه می‌کنند. شاید در ده سال اخیر، چنین رقابت شیرینی را در لیگ دسته اول سراغ نداشته‌ایم. پنج تا هفت تیم برای صعود به لیگ برتر نقشه کشیده‌‌‌اند و امروز هم تیم های مدعی برای رسیدن به سه امتیاز حیاتی دیدارهای امروز تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

ملوان در خانه با تیم بحران‌زده فولاد یزد بازی می‌کند. دو تیمی که در بالا و قعر جدول، شرایطی کاملا متفاوت دارند. گل‌گهر در دربی استان کرمان میزبان مس است. گل‌گهر حالتی کاملا هجومی برای صعود به لیگ پیدا کرده و اکنون در رده سوم ایستاده است. سپیدرود رشت که به دلیل حضور فجرسپاسی در مسابقات ارتش‌های جهان بازی عقب‌افتاده‌ای با این تیم در برنامه دارد، امروز مهمان تیم قعرجدولی استقلال اهواز است و اگر بتواند از شرایط بحرانی میزبان خود استفاده کند، می‌تواند صاحب سه امتیاز بازی امروز شود. خونه به خونه در تهران باید با بادران بازی کند. دیداری که به نظر نمی‌رسد آسان باشد. نساجی هم در قائمشهر از ایران جوان بوشهر پذیرایی می‌کند. رقابت‌های امروز از تمام هفته‌هایی که از ابتدای این فصل لیگ دسته اول دیده‌ایم، جذاب و داغ‌تر خواهد بود. دیدارهای امروز را از دست ندهید.

برنامه بازی‌های هفته 20 لیگ دسته اول

پنجشنبه 30 دی (همه بازی‌ها راس ساعت 14 آغاز می‌شود):

ملوان ـ فولاد یزد/ گل‌گهر سیرجان ـ مس کرمان/ بادران تهران ـ خونه به خونه بابل/ خیبر خرم‌آباد ـ سپیدرود رشت/ استقلال اهواز ـ اکسین البرز/ مس رفسنجان ـ راه‌آهن تهران/ پارس جنوبی جم ـ آلومینیوم اراک/ نساجی مازندران ـ ایران جوان بوشهر/ فجرسپاسی شیراز ـ نفت مسجد سلیمان

نظر شما