شناسهٔ خبر: 17491477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید استاندار یزد بر مشارکت مردم در اجرایی شدن طرح های مختلف استان

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: مشارکت مردم در اجرایی شدن طرح های مختلف خیلی ضرورت دارد و باید با جدیت توسط دستگاه های مختلف پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سید محمد میرمحمدی روز چهارشنبه در نشست شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: همکاری و جلب مشارکت مردم در بزنامه های مختلف موجب تسریع امور و کمک به تحقق اهداف نظام ، دولت و انقلاب اسلامی است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه در یزد شاهد جهت گیری ‌های مناسب و هدفمند در بخش ‌های مختلف بخصوص در دو حوزه تولید و صنعت وجود دارد بر پیگیری آنها و ارتقای برنامه ها بر حسب نیاز در استان تاکید کرد.
استاندار یزد گفت: پیگیری موضوع مهم دانشگاه با صنعت و جذب دانشجویان برای ورود به عرصه های مختلف صنعتی نیاز است و اقدام های انجام شده گویای برنامه ریزی مناسب در این خصوص است.
میرمحمدی به توجه شهرداری به بافت های تاریخی یزد اشاره و تصریح کرد: موضوع توجه به بافت ها، مبلمان شهری ، ایجاد فضاهای سبز و همچنین تامین رفاه حال مردم در قالب برنامه های هدفمند بسیار نقش آفرین است.
وی در ادامه به موضوع آب استان و کمبودهای آن اشاره و گفت: جمعیت استان یزد بدون شک در حال افزایش است و این افزایش نسبت به گذشته به آب کافی نیاز دارند چون مصرف بیشتر می شود.
میرمحمدی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های ارائه شده بیلان منابع آبی استان 325 میلیون متر مکعب در سال است به افت سالانه سفره‌های آب زیرزمینی اشاره و تصریح کرد: باید تامین آب شرب با کیفیت همواره جدی گرفته شود.
وی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان حدود 350 میلیارد تومان در سال 95 و بخشی از سال آینده اعتبار ابلاغ شد و تخصیص هم داده شده که نقدینگی آن یا به صورت پول یا به صورت اوراق اسناد خزانه تحویل می‌شود.
استاندار یزد افزود: اعتقاد ما این است که به هر صورت ممکن بتوانیم آب خلیج فارس و دریای عمان را انتقال دهیم که این کار مهم برای دولت مقدور نیست ولی به دنبال راهکارهای مناسب میانه‌ای با مشارکت مردم و حمایت دولت از این طرح هستیم .
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@

انتهای پیام /*

نظر شما