شناسهٔ خبر: 17491405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز:

ایران اسلامی به جزیره امن جهان تبدیل شده است

کرج-ایرنا- استاندار البرز با اشاره به بحران های امنیتی در خاورمیانه و جهان گفت: امروز با تلاش فرزندان غیور و شجاع، ایران اسلامی به جزیره امن جهان تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سید حمید طهائی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری البرز
افزود: این امنیت حاصل تلاش ها و پایمردها در گوشه گوشه ایران اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد وخاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت : این شخصیت وارسته مرد خدا بود و به خدا پیوست.
طهایی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در شرایط سخت جنگ هشت ساله جانشین فرمانده کل قوا بودند و در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و مسئولیت جنگ را امام به ایشان واگذار کرد و مردم از نزدیک هماهنگی ایشان در جبهه و پشت جبهه را با تمام توان مشاهد کردند.
استاندار البرز افزود: در زمان جنگ تحمیلی، کشور با حداقل درآمد ارزی رو به رو بود و آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از پایان جنگ با مدیریت اصولی خود برای سازندگی کشور همت گماشت.
وی اضافه کرد: ایشان توانست جامعه ای که 8 سال درگیر جنگ تحمیلی بود را به سمت امیدواری ببرد و شکوفایی اقتصادی به بار آورد .
طهایی ادامه داد: آخرین مسئولیت ایشان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بود لیکن ایشان مشاورو امین رهبری بودند.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: نسبت به انقلاب جایی که احساس می کرد باید تحمل باشد صبوری داشت تا به رهبری و انقلاب خدشه ای وارد نشود .
وی اضافه کرد: مردم هم خوب قدردانی کردند و بدرقه با شکوه و بزرگداشت خدایی برای این شخصیت داشتند.
طهایی گفت: دراستان البرز به همت شهرداری و شورای شهر مردم پیشنهاد دادند و دیروز تصویب شد که تقاطع بزرگ مهر ویلا که از محورهای مهم ارتباطی است به نام ایشان نامگذ اری شود.
وی ادامه داد: امروز در دولت یازدهم شاهد انتقادهایی نسبت به برجام هستیم درحالی که برخی از متفکران حداقل 100مزیت آن را استخراج داشته اند.
استاندار البرز تاکید کرد: البته نواقص را بگوییم اما طوری نباشد که با تخریب همراه باشد و گویی فعالیتی نشده است ، امروز برجام موجب حضور سرمایه گذاران خارجی شده که کشور را در مسیر توسعه اقتصادی قرار داده است .
وی یادآورشد: امروز برخی اقدامات دستگاه های اجرایی را زیر سئوال می برند.
استاندار البرز گفت: امروز کشور جزیره امن است، در جای جای کشور ماموران نظام دارند زحمت می کشند، مدیران باید ضمن تلاش بیشتر از عملکرد خود دفاع کنند چراکه نماینده دولت هستند.
طهایی گفت: باید دربین مردم حضور داشت و با بازدید های نظارتی و کنترلی از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کرد .
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز دراین نشست با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: یکی از ارکان نظام به لقاء الله پیوست و مردم خدمات خوبی را از ایشان شاهد بودند.
محمد جواد کولیوند افزود: مقام معظم رهبری با پیامی عمیق و بزرگ در وصف ایشان، آحاد مردم را به وحدت و درکنارهم بودن دعوت کردند که اگر چندین بار پیام مقام معظم رهبری مطالعه شود ابعاد جدیدی ازاین پیام در ذهن تبلور می یابد.
وی ادامه داد: دراین پیام از کلماتی استفاده شده که نسبت به وحدت این 2 شخصیت انقلاب هیچ فاصله ای نبوده و شائبه هایی که بودند ذره ای از محبتها کاهش نداده است.
کولیوند گفت: امروز درخصوص خدمات به مردم باید عمیق تر فکر کرد و انس با قرآن کریم را باید مورد توجه قرار داد.
دراین نشست کاوه حداد پور به عنوان مسئول رسیدگی به پروژه های سفر ریاست جمهوری ، الهه ابوالحسنی مشاور و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز، قباد نعمتی به عنوان مدیرکل اموراداری مالی استانداری البرز و شماری از مدیران جدید سایر دستگاه های اجرایی البرز معرفی شدند.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما