شناسهٔ خبر: 17491210 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اظهارنظر مخبردزفولی درباره ترمیم هیئت امنای دانشگاه آزاد

- همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی باید ترمیم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی با اعلام تشکیل جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها، گفت: در روزهای اخیر و با توجه به این موضوع که وزاری علوم و بهداشت تعدادی از گزینه‌ها را برای ریاست چند دانشگاه پیشنهاد داده بودند، جلسه این کمیته با حضور وزاری علوم، بهداشت، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه محمدحسین امید به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمود نصیری به ریاست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، داوود دومیری گنجی به ریاست دانشگاه تخصصی فناوری آمل، محسن اژدری به ریاست دانشگاه فسا و حسین حسین داودی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان منصوب شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از عدم تعیین رئیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

مخبر دزفولی درباره ریاست هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامي هم گفت: بعد از درگذشت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی هم هیئت موسس و هم هیئت امنای این دانشگاه باید ترمیم شود، زیرا آن مرحوم هم رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و هم رئیس هیئت امنای این دانشگاه بود.

وی ادامه داد: طبق اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی این کار باید با رأی و تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت پذیرد. در این زمینه مقدمات کار در حال انجام است و هر زمانی که به نتیجه برسیم اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما