شناسهٔ خبر: 17490099 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ورزش جهان

صاحب‌خبر -

مسی به شایعات پایان داد| لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه با نشریه «کوچ» در مورد مسائل مختلف و زندگی شخصی خود صحبت کرد اما بدون تردید مهم‌ترین بخش این مصاحبه با فوق‌ستاره آرژانتینی صحبت‌هایی است که درباره بارسلونا انجام داده است. آن هم در روزهایی که ابهامات زیادی درباره تمدید قرارداد مسی با این باشگاه در رسانه‌های جهان به وجود آمده است. مسی در این گفت‌وگو درباره بارسلونا گفته است: «همیشه گفته‌ام که بارسلونا به من همه چیز داده است و تا زمانی که من را بخواهند، در این‌جا خواهم ماند» با توجه به این توضیحات، باید منتظر تمدید قرارداد مسی با بارسا باشیم.
تمدید قرارداد زلاتان 2019| براساس ادعای نشریه «سان» زلاتان ابراهیموویچ که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی منچستریونایتد بوده و 19 گل هم برای این تیم در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده، قراردادش به مدت 2‌سال با شیاطین سرخ تمدید می‌شود و تا‌ سال 2019 در اولدترافورد ماندنی خواهد بود. به این ترتیب اگر این تمدید قرارداد صورت بگیرد زلاتان تا 37سالگی در منچستریونایتد ماندنی خواهد شد.
ثبت طولانی‌ترین ست پنجم تاریخ در تنیس| ایوو کارلوویچ، تنیسور اهل کرواسی با رقم زدن طولانی‌ترین ست پنجم تاریخ رقابت‌های تنیس اولین گرنداسلم‌سال در ملبورن نام خود را در کتاب رکوردهای این جام ثبت کرد. او پس از واگذاری 2 ست اول با نتایج 7 بر 6 و 6 بر 3 مقابل هوراسیا زابایوس، 2 ست بعدی را با نتایج 7 بر 5 و 6 بر 2 برنده شد اما ماجرای اصلی در ست پنجم شکل گرفت؛ جایی که در یک نبرد ماراتن‌گونه 2 رقیب 175 دقیقه با هم بازی کردند و رکورد طولانی‌ترین ست پنجم تاریخ تنیس ملبورن را به نام خودشان ثبت کردند. درنهایت کارلوویچ در ست پنجم با نتیجه 22 بر 20 به برتری رسید.
فن‌خال، خداحافظی‌اش را تکذیب کرد|‌ لوییس فن‌خال در گفت‌وگو با برنامه ال لارگرو درباره شایعه خداحافظی‌اش از دنیای مربیگری گفت: «تنها می‌خواهم یک‌سال استراحت کنم و پس از آن شاید مربیگری را کنار بگذارم. خبر تأیید شدن خداحافظی‌اش در هلند به این معنا نیست که دوست دارند بازنشسته شوم اما در اسپانیا روی برخی از موضوعات توجه می‌کنند. شاید بازنشسته شدم ولی در این لحظه نمی‌دانم بازنشسته شوم یا نه. اکنون زمان تصمیم‌گیری نیست. به خاطر مسائل شخصی یک‌سال کار نمی‌کنم و سپس تصمیم‌گیری خواهم کرد. البته این موضوع به پیشنهاداتی که خواهم داشت نیز، بستگی دارد.

نظر شما