شناسهٔ خبر: 17486767 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کتابخانه ها نهادی منسجم و پژوهش محور است

اراک - ایرنا - معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: کتابخانه ها نهادی منسجم و پژوهش محورهستند که توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را دنبال می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل شفاعی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی در کتابخانه دکتر حصیبی شهر اراک افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در منویات خود تاکید داشته که این نهاد سیاسی نبوده و ارتقای دانایی مولفه شاخصی برای این حوزه است.
وی بیان کرد: مسئولان و دستگاه های متولی باید در این راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام بردارند.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی نیز در این آیین افزود: مجموعه کتابخانه های سراسر استان مجموعه ای توانمند، با افکار، اندیشه و عملکرد مناسب بوده که در راستای توسعه و رونق این نهاد گام بر می دارند.
علی اکبر احمدی ادامه داد: امید است این تلاش و همدلی با انسجام بیشتری صورت گیرد تا با هدف کسب رضایت الهی و خدمت به نظام مقدس انقلاب اسلامی شاهد تحقق اهداف این نهاد باشیم.
در پایان این نشست از خدمات امین کمالوندی با اهدای لوح سپاس تقدیر و علی اکبر احمدی به عنوان سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی معرفی شد.
73 باب کتابخانه عمومی با یک میلیون 39 هزار و 957 جلد کتاب در قالب 864 هزار 641 عنوان در استان مرکزی وجود دارد.7114/3075/ خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*

نظر شما