شناسهٔ خبر: 17483112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خدمت‌رسانی البرز به 25 هزار زائر کربلا

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه این استان در ایام اربعین وظیفه خدمت‌رسانی به 25 هزار زائر کربلا را برعهده داشت، گفت: البرز با مشارکت مردم توانست به بهترین نحو از زائران حسینی پذیرایی کند.

صاحب‌خبر -
سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: خوشبختانه البرز امسال از فرصت و شرایط مناسب‌تری برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی برخوردارشد و با مشارکت مردم، خیرین و کمک‌های دولتی توانست پذیرایی آبرومندی از عاشقان حسینی به عمل آورد.
وی افزود: امسال مسئولیت پذیرایی و اسکان 25 هزار زائر حسینی به البرز واگذار شده بود که این استان با اعزام 64 دستگاه کامیون، کامیونت و تریلر با محموله‌های خوراکی به زائران خدمت‌رسانی کرد.
این مسئول بیان کرد: البرزیان برای اعزام این اقلام دو میلیارد و 300 میلیون تومان کمک کردندکه  بنابر ساختار جمعیتی و قدرت معیشتی مردم، البرز یکی از استان‌هایی بود که بیشترین کمک‌ها و نذورات را داشته است.
شکری در ادامه از روند بازسازی عتبات عالیتات سخن به میان آورد و گفت: البرز سال گذشته کار ساخت ضریح حبیب بن مظاهر(ع) را به پایان رساند و امسال نیز عهده دار ساخت 6 درب ضریح آقاسید محمد(ع)، عموی بزرگوار امام زمان(عج) شده است و امیدواریم در نیمه اول سال آینده کار ساخت به اتمام برسد.
رئیس ستاد عتبات عالیات البرز اضافه کرد: یکی از تاکیدات مسئولان کشور به مردمی بودن بازسازی عتبات عالیات است و ما نیز تمامی برنامه‌های اجرایی در عتبات را از طریق مشارکت‌های مردمی انجام می‌دهیم.
وی در پایان گفت: بیشترین کمک‌های مردمی در ماه‌های محرم، صفر و روزهای اربعین حسینی انجام می‌گیرد و در بررسی های انجام شده، بیشترین کمک به ستاد از سوی قشر ضعیف بوده است.

نظر شما