شناسهٔ خبر: 17479748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

از فوتبال دلزده و اشباع نمی‌شوم

پیرلو: پس از بازنشستگی در فوتبال خواهم ماند

R1015161/P35350/S3,28/CT10

هافبک پیشین تیم‌های یوونتوس و میلان می‌گوید پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌اش به فعالیتش در فوتبال ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو 37 ساله که در حال حاضر عضو تیم فوتبال نیویورک سیتی در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا (MLS) است، می‌گوید پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌اش در فوتبال باقی خواهد ماند.

او در گفت‌وگو با روزنامه «رپابلیکا» ایتالیا گفت: روز یکشنبه ملاقاتی در نیویورک دارم، سپس برای گذراندن تعطیلات به فلوریدا خواهم رفت. آیا این آخرین فصل بازیگری‌ام است؟ باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. حالا یک فصل دیگر پیش رو دارم و می‌خواهم از آن لذت ببرم. امیدوارم به خوبی این فصل را هم به پایان ببرم و سپس باید ببینیم چه حسی دارم.

هافبک پیشین یوونتوس تصریح کرد: البته می‌توانم این را تأیید کنم که در صورت بازنشستگی در فوتبال باقی می‌مانم و به کارم ادامه خواهم داد. هنوز هم پرشور هستم و دوست دارم بازی‌ها را ببینم و در مورد آنها صحبت کنم. از فوتبال دلزده و اشباع نمی‌شوم.

پیرلو در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که پس از بازنشستگی به چه کاری در فوتبال روی خواهم آورد؛ مربی خواهم شد؟ در بخش مدیریت فعالیت خواهم شد؟ واقعاً نمی‌دانم. کسی هم نمی‌تواند پیش‌بینی کند چه اتفاقی خواهد افتاد. در حالی که خیلی از هم‌تیمی‌های سابقم دیگر تمرین نمی‌کنند، من خیلی مشتاق هستم. فوتبال زندگی من است.

انتهای پیام/

نظر شما