شناسهٔ خبر: 17474469 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ابهام بسیار بزرگ در جذب ستاره ازبک/ چگونه قیمت جباروف در 12 ساعت دو و نیم برابر شد؟

حتی اگر سرور جباروف 34 ساله و ازبکستانی که اتفاقا قبلا جایزه برترین بازیکن آسیا را برده برای استقلالی ها تبدیل به یک ستاره تمام عیار شود باز هم 800 هزار دلار برای او خیلی زیاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین ، جباروف در آخرین سال های فوتبال خود قراردادی نجومی بسته است. هشتصد هزار دلار برای یک فصل.

درباره مبلغ قرارداد این بازیکن 34 ابهامات زیادی وجود دارد همانند بسیاری از فوتبالیست های دیگر شاغل در لیگ ایران. استقلالی ها می گویند مبلغ قرارداد او 500 هزار دلار است اما سایت های ازبکستانی و البته الکاس قطر از قرارداد 800 هزار دلاری می گویند. از گوشه وکنار نیز شنیدیم همین مبلغ 800 هزار دلاری صحیح است.

اما ابهامات درباره این بازیکن و نحوه قراردادش زیاد هستند. زمانی که وارد ایران شد خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلالی ها بابت شش ماه با او قرارداد 300 هزار دلاری می بندند.

بعد ازظهر همان روز از قرارداد 400 هزار دلاری گفته شد و سپس رقم 800 هزار دلاری به گوش رسید. اینکه چرا قیمت یک بازیکن پا به سن گذاشته و تمام شده چگونه در کمتر از 12 ساعت از 300 هزار دلار به 800 هزار دلار رسیده مشخص نیست هر چند مثل همیشه در این ماجرا می توان به راحتی رد و پای دلال هایی را پیدا کرد که در بسیاری از قراردادهای عجیب و غریب دیگر لیگ برتر نیز نقش پررنگی دارند.

اما با 800 هزار دلار استقلالی ها می توانستند بازیکنان بزرگ دیگری بخرند که اتفاقا 34 هم نباشند. به هر حال یکی جباروف که هم اکنون گران ترین بازیکن لیگ برتر ایران است احتمالا یکی از همان ده ها خارجی لیگ ایران می شود که بابت مطالباتش شکایت فوتبال ایران را به فیفا می برد...

نظر شما