شناسهٔ خبر: 17472625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش فرکی به اختلاف برانکو و کی روش

فرکی گفت: من به عنوان کسی که کار مربیگری را هم در تیم‌ ‌ملی و هم در باشگاه انجام داده‌ام به آقای برانکو حق می‌دهم که برای تیمش نگران باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن، اظهار کرد:  یک بازی خانگی برابر ذوب آهن پیش‌رو داریم. مقابل تیمی که در حال‌ حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و به اعتقاد من فاکتورهای مثبت بسیار خوبی را داراست و برای ما بسیار قابل احترام است.

او ادامه داد: این تیم چه در زمان آقای گل محمدی و چه حال‌ بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد و در دو دوره قهرمان جام حذفی شده است. آنها همچنین از بازیکنان با تجربه‌ای همچون مهدی رجب زاده بهره می‌برند و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستند. همه اینها که گفته‌ام حاکی از این است که فردا با تیمی بازی داریم که ساختار مدیریتی و تیمی خوبی را دارا است. از زمانی هم که آقای آذری مدیریت باشگاه را در اختیار گرفته‌اند شرایط‌شان خیلی خوب شده است. مجموعه باشگاه ذوب آهن امروز در فوتبال نتیجه‌ زحماتشان را می‌گیرند.

وی افزود: هفته‌ گذشته علی‌رغم این که مستحق شکست نبودیم، ولی یک بر صفر بازی را واگذار کردیم. با این حال فردا امیدوارم که این گونه نشود و برابر ذوب آهن فردا پیروز از زمین خارج شویم. در حال‌ حاضر نیاز تیم ما کسب پیروزی است و باید سعی کنیم سه الی شش امتیاز بازی‌های آینده را بگیریم تا بتوانیم خودمان را در مسیری قرار دهیم تا شرایط تیم‌مان بهبود یابد.

فرکی در ادامه درباره جذب چند بازیکن در تیمش گفت‌: ما از خریدهایمان رضایت داریم. بازیکنانی را که جذب کرده‌ایم از بازیکنان با کیفیت لیگ محسوب می‌شدند. بازیکنانی همچون پورقاز و خلعتبری از تجربیات خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با حضور آنها شرایط تیم‌مان بهتر شود. البته حامد لک را به عنوان دروازه‌بان جذب کرده‌ایم و در مصدومیت دروازه‌بان خارجی به ما کمک می‌کند.

وی در ادامه ‌اضافه کرد: تیم‌هایی که بالای ما قرار دارند در تیم‌شان بازیکن گلزن دارند و ما این بازیکن را در اختیار نداشتیم. در ابتدای فصل هم مسعود حسن‌زاده را جذب کردیم ولی نتوانستیم پاسخ مثبتی بگیریم. برای جذب بازیکن جای خالی داریم، اما حساسیت ما به خاطر این است که بازیکنی را جذب کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در حال‌ حاضر یک بازیکن خارجی با ما تمرین می‌کند و باید ببینیم که چه اتفاقی درباره این بازیکن رخ می‌دهد. به طور مثال باشگاه پیکان بازیکنی همچون منشا را جذب کرد که شم گلزنی دارد و نظرها را به سوی خود جلب کرده است. بازیکنی که ما جذب می‌کنیم برای ما خیلی مهم است که گلزن باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مهدی ترابی هم خاطرنشان کرد: مهدی ترابی شنبه هفته‌ آینده گچ پایش را باز می‌کند و می‌تواند کم‌کم تمریناتش را پیگیری کند.

وی در ادامه درباره اختلافات بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هم گفت‌: هر دو مربی برای ما قابل احترام هستند. کی‌روش سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است و نمی‌توانیم نکته منفی درباره اش بگوییم. در باره آقای برانکو هم باید بگویم که من ایشان را فردی قابل احترام و کارنامه قابل موجه می دانم که زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است. برانکو به عنوان کسی که تیمش صدرنشین است و هواداران زیادی دارد و نماینده ایران در آسیا می‌شود نگاه ملی به او داریم، ولی این اختلافات اصلا به سود فوتبال ایران نیست. من به عنوان کسی که کار مربیگری را هم در تیم‌ ‌ملی و هم در باشگاه انجام داده‌ام به آقای برانکو حق می‌دهم که برای تیمش نگران باشد. اما از طرفی برنامه‌ریزی ها برای کارلوس کی‌روش هم باید طوری باشد که کارش را بتواند انجام بدهد. در مجموع امیدوارم که این موضوع با تعامل و همدلی حل شود و کی‌روش کارش را پیگیری کند و برانکو هم اهدافش را در باشگاه پرسپولیس دنبال کند. اما در مورد آقای برانکو باید بگویم که او واقعا حق دارد. در حال‌ حاضر در شرایطی قرار داریم که جرقه‌ای رخ داده و ما نباید اجازه دهیم از این جرقه آتش سوزی  وسیعی ایجاد شود.

 

نظر شما