شناسهٔ خبر: 17472568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مؤمنی زاده تأکید کرد:

ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب در دهه مبارک فجر

گروه اجتماعی: فرماندار فومن با تأکید بر ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب در دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر فرصتی مناسب در راستای بیان عملکردها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار شهرستان فومن روز گذشته، 28 دی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر و اردوی راهیان نور که در فرمانداری فومن برگزار شد، با اشاره بر اینکه دهه فجر فرصتی مناسب در راستای بیان دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا پایان وقت اداری 29 دی برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر را با برآورد هزینه و میزان اشتغالزایی به فرمانداری این شهرستان تحویل دهند.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب در دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر فرصتی مناسب در راستای بیان عملکردها است.

مومنی‌زاده در ادامه اردوی راهیان نور را حرکتی فرهنگی در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: اردو راهیان نور حرکتی ارزشمند است که از سال‌های پس از دفاع مقدس بنیان آن گذاشته شده است. مسئولیت برگزاری راهیان نور بر عهده سپاه پاسداران است.

وی با تاکید بر همکاری و پشتیبانی همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان از اردوهای راهیان نور گفت: همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری اردوهای راهیان نور لازم است. نباید از این حرکت مهم و ارزشمند فرهنگی غافل شویم.

فرماندار فومن در پایان اظهار کرد: انتظارست ادرات شهرستان، اتاق اصناف، صنعت و معدن، شهرداری‌ها کمک به اردوهای راهیان نور را در دستور کار خود قرار دهند و پشتیبان سپاه در این کار ملی باشند.

نظر شما