شناسهٔ خبر: 17472525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری خبر داد

توسعه شبکه آبفای روستایی حاشیه زاینده‌رود سامان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری از توسعه شبکه آبفای روستایی در 4 روستای حاشیه زاینده‌رود خبر داد.

صاحب‌خبر -

تورج احمدپور سامانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سامان، با بیان اینکه در رابطه با توسعه شبکه فاضلاب آبفای روستایی عملکردهای بسیار مطلوبی در حاشیه رودخانه زاینده‌رود شکل گرفته است، اظهار کرد: توسعه این پروژه‌ها از طریق تسهیلات بانک توسعه اسلامی بزودی به مراحل اجرایی می‌رسد.

وی اظهار داشت: 4 روستا در حاشیه زاینده‌رود از جمله روستاهای مارکده، دشتی، چم عالی و یاسه چای در اولویت اجرای توسعه شبکه آبفای روستایی هستند و پیمانکاران اجرای این طرح با دریافت این تسهیلات از بانک مربوطه اقدام به نقشه‌برداری مسیل آب و انجام سایر مراحل پروژه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه امید است در سال آینده اجرای این پروژه که اولویت اصلی کار ما در این روستاها می‌باشد محقق شود، تصریح کرد: سایر روستاهای تابعه حاشیه زاینده‌رود اگر با همکاری و اعتبارات مردمی در جهت توسعه فاضلاب روستایی مشارکت داشته باشند، ما نیز روند برآورد نقشه‌برداری، نظارت بر پروژه و اجرای کار را به انجام خواهیم رساند.

انتهای پیام/3339/آ ۱۰/

نظر شما