شناسهٔ خبر: 17469296 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرند خبر داد؛

تخفیف ۳۰ درصدی معاینه فنی خودروهای شهرستان مرند همزمان با روز هوای پاک

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرند از تخفیف ۳۰ درصدی معاینه فنی خودروهای شهرستان مرند در ۲۹ دی ماه همزمان با روز هوای پاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، ناصر منوچهری در گفت و گو با آذر ارس، ضمن اعلام برنامه های اداره حفاظت محیط زیست مرند اظهار داشت: با امعان نظر به اینکه نهادینه نمودن فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید از مدارس آغاز شود در این راستا به مناسبت ۲۹ دیماه برنامه فرهنگی زیست محیطی زنگ هوای پاک در مدارس با حضور مسئولین شهرستان، همزمان در سه شهر مرند، زنوز و یامچی و با همکاری سمن های زیست محیطی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قسمت عمده آلودگی هوای شهرها ناشی از آلایندگی توسط وسایط نقلیه می باشد، در این خصوص با مسئولین مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهرستان هماهنگی های لازم صورت گرفته که در روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۰/۲۹ این مراکز با ۳۰ درصد تخیفیف ارائه خدمات نمایند.

منوچهری گفت: در این روز از فعالان محیطی زیستی شهرستان که در طول سال در اجرای برنامه های محیط زیستی و همکاری با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نقش فعالی داشته اند نیز قدردانی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرند در پایان اعلام کرد: طرح نظارت و پایش صنایع و واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی شهرستان تشدید خواهد شد و با واحدهایی که ضوابط و مقررات محیط زیستی را رعایت نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

نظر شما