شناسهٔ خبر: 17469274 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای هیات علمی موسسه رازی 60 درصد افزایش می یابد

کرج- ایرنا- رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اصلاح ساختار هرم اعضای هیات علمی این موسسه، گفت: تعداد اعضای هیات علمی موسسه رازی 60 درصد افزایش می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید کهرام عصر سه شنبه درآیین هفته پژوهش و نود و دومین سالروز تاسیس این موسسه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی این موسسه در آینده مربوط به مباحث پژوهشی است، افزود: این امر در 2 بخش تحقیق و توسعه و نیز پژوهش های دامپزشکی و پیشگیری از بیماری ها پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه در یک سال گذشته بر روی برنامه استراتژی موسسه کار عملیاتی در حال انجام است، اظهار داشت: بخش زیادی از این کار مربوط به تولید، تضمین و پشتیبانی فرآورده ها بوده که تهیه و شورای اجرایی برای آن تشکیل شده و با مسئولیت دفتر طرح و برنامه موسسه پیاده سازی می شود.
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ضمن تشکر از دست اندرکاران موضوع تحقیقات گفت: بخش های عملیاتی در رابطه با استراتژی جدید موسسه تدوین شده و انتظار می رود تا 6 ماه آینده، موسسه رازی بر اساس این برنامه ریزی حرکت کند.
دکتر کهرام از آماده سازی وابلاغ سند تجاری سازی محصولات موسسه رازی خبر داد و افزود: 2 سند روابط بین الملل و تحقیقات نیز در حال تهیه و تدوین است که تا 3 ماه آینده انجام خواهد شد.
وی به اصلاح ساختار هرم هیات علمی موسسه و افزایش 60 درصدی اعضای هیات علمی موسسه رازی اشاره کرد و گفت: اعضای هیئت علمی این موسسه از 100 به 160 نفر افزایش یافته که اضافه شدن محققین جوان به کادر موسسه رازی اتفاق بسیار خوبی محسوب می شود.
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی تاکید کرد: برنامه های زیادی در حوزه تحقیقات وجود دارد که امید است تا 3 ماه آینده تدوین و تصویب شود تا اقدامات لازم برای عملیاتی شدن آن صورت گیرد.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور

نظر شما