شناسهٔ خبر: 17467903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات بانوان خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد رفع شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات بانوان خبرنگار استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست زنان فرهیخته استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، گفت: زنان استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی به بیان مشکلات خود می‌پردازند که از این موضوع خوشحالم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معاون رئیس جمهور در امرو زنان توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، افزود: جامعه زنان کشور نماینده‌ای شایسته در دولت و قوه مجریه دارد.

وی در ادامه به پدیده آسیب‌های اجتماعی در استان پرداخت و با مقایسه این پدیده با کشور گفت: دو موضوع اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی مورد توجه ویژه دولت قرار دارند که خوشبخاته استان در این خصوص وضعیت مطلوبی نسبت به کشور دارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه طلاق و حاشیه‌نشینی وضعیت استان از کشور مطلوب‌تر است اما به دلیل رشد بالای پدیده‌های اجتماعی در استان نیاز است اقدامات لازم صورت گیرد و جلوی سرعت رشد این پدیده گرفته شود.

خادمی خواستار توجه بیشتر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: اگر به این استان توجه شود و اعتباری در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان اختصاص داده شود نتایج و اثرات بهتری در پی خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه آمار خودکشی در استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کشوری بالاتر است و استان در این حوزه از وضعیت بدی برخوردار است اما در سایر حوزه‌ها رتبه استان از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بانوان خبرنگار گفت: بانوان خبرنگاران همه‌پای مسؤولان استان در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور حضور ‌می‌یابند که از زحمات این قشر از جامعه تشکر می‌کنم و امیدوارم مشکلات آنها رفع شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زنان در روستاهای استان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که مشکلات آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/82024/ن30

نظر شما