شناسهٔ خبر: 17467892 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مهار یک کانون آلاینده محیط زیست در قلب تهران/ خروجی مراکز اداری و درمانی به سیستم فاضلاب وصل می‌شود

جامعه > مشکلات مردم - بوی بد متصاعد شده در محدوده تقاطع خیابان انقلاب انقلاب با خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا) بارها مورد اعتراض شهروندان این بخش از قلب پایتخت قرار گرفته‌ بود. مسئولان شهری می‌گویند این مشکل را برطرف کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از اهالی مناطق مرکزی تهران ضمن تماس با سرویس مشکلات مردم درباره بوی نامساعد متصاعد در محدوده تقاطع خیابان انقلاب و استاد نجات الهی گلایه خود را مطرح کردند. پس از اعلام این مشکل به شهرداری منطقه 6 و انجام اقدامات لازم، این اداره توضیحاتی درباره رفع مشکل ارائه کرد.
افشین خدامی، معاون امور خدمات شهری این منطقه به سرویس مشکلات مردم گفت: ضمن بررسی مشکل عنوان شده از سوی شهروندان، مشخص شد برخی از مراکز اداری و درمانی این منطقه، به سیستم دفع فاضلاب متصل نیستند و تعدادی از مجاری دفع فاضلاب را در نهر کنار خیابان متصل کرده که این کار باعث ایجاد آلودگی محیطی و بوی نامناسب در منطقه شده بود.
او در ادامه با اشاره به اینکه با دعوت شهرداری منطقه 6، کارگروهی متشکل از نمایندگان این ادارات، سازمان آبفای تهران و شهرداری منطقه تشکیل شد، گفت: در این کارگروه ویژه، مشکل مورد بررسی قرار گرفت و ضمن آنکه مقرر شد عوامل شهرداری به صورت ضربتی، برای حل مشکل اقدام کنند، آبفای هم متعهد شد فاضلاب این بخش از شهر را تکمیل کرده و اتصال ادارات و مراکز درمانی منطقه به سیستم فاضلاب را با اولویت در دستور کار قرار دهد.
خدامی در پایان سخنانش تاکید کرد: اکیپ فوریتهای شهرداری با حضور در کانون های آلایندگی، اقدامات لازم برای ایزوله کردن مجراهای خروج فاضلاب و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را انجام دادند و عملیات تکمیل شبکه فاضلاب و اتصال سازمانهای اداری و دولتی این محله در دستور کار سازمان آب و فاضلاب قرار گرفت.

 

46231

 

نظر شما