شناسهٔ خبر: 17467889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرفاوی: صبا بازی خوب و منطقی را ارائه کرد / امیدواریم حمایت مسوولان ادامه داشته باشد

قم ـ ایرنا ـ سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز بازیکنان صبا بازی خوب و منطقی را ارائه کردند و همه به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از بازی صبای قم و پیکان تهران افزود: بازی با پیکان تهران یک بازی سخت و درگیرانه بود، اما امروز تلاش کردیم بازی سرعتی را ارائه کرده و در خط حمله از بازیکنان رو به جلو استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه امروز هر موقع در زمین حریف بازی کردیم، خطرناک بودیم، اظهار داشت: تیم پیکان به دنبال بازی مستقیم و استفاده از مهاجم سرعتی خود بود و در مقابل ما تلاش کردیم که فضاها را از حریف بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از خدا شاکریم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و کمی از استرس بازیکنان را کم کرده و در بازی های آینده راحت تر بازی کنیم، باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کنیم و امیدواریم حمایت مسوولان و استاندار قم که با حضور در جمع بازیکنان به آنها روحیه داد ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه تیم صبای قم از لحاظ مالی شرایط بسیار سختی را داشته و بازیکنان خود را از دست داده است که باید به دنبال جبران این کمبودها باشیم، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی باشگاه صبای قم برطرف شود، به طور قطع بازیکنان نیز هرچه بهتر می توانند در زمین ارزش های فنی خود را به نمایش بگذارند.
مرفاوی با اشاره به حضور بازیکنان جوان صبای قم در زمین، گفت: به بازیکنان جوان تیم اعتماد کرده ایم و از ابتدای فصل تلاش کردیم تا آنها را پرورش دهیم و امروز هنگام شکوفایی آنها بوده و توانستند امروز خود را به خوبی نشان دهند.
وی در پایان با بیان اینکه برخی از بازیکنان به دلیل فنی و برخی به دلیل مشکلات مالی از تیم صبا جدا شده اند تصریح کرد: امیدواریم بازیکنان که به تیم اضافه شده اند هرچه بهتر بتوانند بازی خود را به نمایش بگذارند و ما بتوانیم با ارائه بازی های مناسب هرچه بیشتر از بحران عبور کنیم.
بازی دو تیم فوتبال صبای قم و پیکان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور که در ورزشگاه یادگام امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید.
8146 / 6133/1200 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور× انتشاردهنده: علی شریفی

انتهای پیام /*

نظر شما