شناسهٔ خبر: 17467880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

مرز و پایانه شهرستان خوی تقویت شود

R41361/P1377/S6,48/CT11

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت جاده قطور خوی، باید مرز و پایانه این شهرستان تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوی، سیدتقی کبیری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان اظهار داشت: نباید مسئولان استانی مرز رازی را امنیتی کنند و اگر به این هشدار توجه نشود، موضوع از تریبون مجلس اعلام می‌شود.

وی افزود: جاده قطور مختص به خوی و یا آذربایجان‌غربی نبوده و برای کل کشور و حتی اروپا اهمیت دارد و متاسفانه به جای آنکه این مرز و پایانه آن تقویت شود، سنگ‌اندازی می‌شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت اجتماعی یکی از نیازهای ضروری جامعه است که سازمان‌ها و دستگاه‌های بسیاری در ایجاد آن دخیل هستند و در این میان نقش نیروی انتظامی بسیار برجسته است.

وی گفت: انجام وظیفه قانونی باید در هر شرایطی صورت گیرد و فعالیت نیروی انتظامی تنها در بعد نظامی نیست بلکه در بعد اقتصادی و فرهنگی و سیاسی هم تاثیرگذار است.

در ادامه این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌غربی نیز اظهار داشت: امروز توسعه هر کشور در راستای توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و عدالت مستلزم امنیت پایدار است.

سردار ناصر اصلانی افزود: همه باید تمام توان خویش را به منظور رونق اقتصادی در جامعه به کار گرفته و زمینه رشد اقتصاد را در استان به وجود آوردند.

وی تصریح کرد: امسال 49 هزار تماس با پلیس 110 شهرستان خوی گرفته شده که از این تعداد تماس 23 هزار تماس عملیاتی شده و 189 درصد در زمینه دستگیری قاچاقی و معتاد افزایش وجود داشته و ارزش کشفیات جنس قاچاق در این شهرستان 50 میلیارد ریال است.

در پایان مراسم آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان خوی نعمت‌الله پاشایی به عنوان فرمانده انتظامی جدید خوی معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما