شناسهٔ خبر: 17467827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ان‌شاء‌الله قول‌های استاندار را لمس کنیم

مرفاوی: فوتبال خوب و منطقی ارائه دادیم/ خدا را شکر بحران زده‌ایم!

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت که تیمش امروز برابر پیکان فوتبال خوب و منطقی ارائه داد و موفق به پیروزی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، صمد مرفاوی پس از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار داشت:‌ چند وقت بود که وضعیت ما خوب نبود، ولی خدا را شکر از نظر فنی هفته به هفته بهتر شدیم. در بازی هفته گذشته مقابل نفت آبادان هم مستحق باخت نبودیم و حداقل باید یک امتیاز از آن دیدار می‌گرفتیم.

وی در ادامه افزود: امروز فوتبال خوب و منطقی ارائه کردیم. تمام بازیکنان می‌خواستند این سه امتیاز را کسب کنیم. ما با تیمی بازی داشتیم که خیلی سرسخت و فیزیکی بازی می‌کند و نتایج خوبی هم کسب کرده است. در این بازی سعی کردیم به بازی خودمان سرعت دهیم و از بازیکنانی در خط حمله استفاده کردیم که توانایی عبور از بازیکنان حریف را داشتند. هر موقع که رو به جلو بازی کردیم خطرناک ظاهر شدیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: پیکان هم در این مسابقه به بازی مستقیم و توپ‌های بلند رو آورد که این به خاطر مهاجم سرعتی و خوب آنهاست که به او بسیار امیدوار بودند. سعی کردیم او را ببندیم و عقب زمین پیکان را نیز کنترل کنیم که نتوانند بازی‌سازی کنند. خدا را شکر این سه امتیاز را کسب کردیم و زمانی در این بازی به گل رسیدیم که شایسته آن بودیم. خدا را شکر از گل‌مان به خوبی محافظت کردیم. امیدوارم بازیکنان در بازی‌های بعد با انگیزه‌تر ظاهر شوند.

مرفاوی با تشکر از مدیریت باشگاه صبای قم تصریح کرد: مدیریت باشگاه زحمت زیادی می‌کشد و امیدوارم ادامه‌دار باشد. دیروز استاندار محترم با بازیکنان صحبت کرد و به آنها روحیه داد. ان‌شاءالله قول‌هایی که دادند لمس کنیم و بتوانیم وضعیت تیم خود را از لحاظ روحی و روانی بهتر کنیم. ما از ابتدای فصل از لحاظ مالی شرایط سختی داشتیم و بازیکنان خوبی را نیز از دست دادیم که به وضعیت مالی ما برمی‌گشت. امیدوارم با کمک مسئولان استان این مشکلات برطرف شود و بازیکنان با فراغ‌بال و راحت‌تر به زمین بروند و دستورات فنی را اجرا کنند. امیدوارم این پیروزی استارتی برای پیروزی‌های آینده باشد که بتوانیم رو سفید باشیم.

وی در مورد عملکرد امید جهانبخش گلزن امروز تیمش و سایر بازیکنان جوان این تیم که در مسابقه امروز در زمین حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در این بازی به بازیکنانی اطمینان کردیم که از نیم‌فصل اول آنها در کنار خود پرورش داده بودیم. سعی کردیم از آنها در هر بازی هر چقدر هم با دقایق کم بازی بگیریم. در این بازی جوانان ما دوندگی خوبی داشتند و به خوبی به تیم حریف فشار وارد کردند. خوشحالم که توانستند اعتماد ما را جلب کنند. بازیکنان دیگری هم داریم که می‌توانند در آینده به ما کمک کنند و آرام آرام به کیفیت فنی تیم می‌رسند. امیدوارم بتوانیم به خوبی از جوانان‌مان استفاده کنیم.

مرفاوی در خصوص بازیکنانی که در تعطیلات نیم فصل از صبای قم جدا شدند، تصریح کرد: برخی از این بازیکنان به صلاحدید کادر فنی رفتند اما برخی دیگر به خاطر مشکلات مالی صبا را ترک کردند. بازیکنانی مثل سیف‌پناهی و اسلامی به خاطر مشکلات مالی از تیم رفتند و حق‌جو را هم می‌خواستیم که به خاطر شرایط مالی ما در تیم نماند. هاشم بیک‌زاده هم قراردادش به طوری بود که می‌توانست از جمع ما جدا شود. حامد لک را نیز خودمان جابه‌جا کردیم تا محسن فروزان را بگیریم که این کار را کردیم. فروزان دروازه‌بان توانمندی است و روزبه‌روز بهتر خواهد شد. او الان به آمادگی دلخواه خودش نرسیده است. ما می‌خواستیم او را به بازی مقابل صنعت نفت برسانیم، اما خودش می‌گفت اجازه دهید حدود یک هفته تا 10 روز تمرین کنم و در بازی‌های بعدی به میدان بروم.

وی با اشاره به صحبت‌های مجید جلالی در کنفرانس خبری قبل از مسابقه و اینکه گفته بود مقابل تیمی بحران‌زده بازی داریم، گفت: گفتم که خدا را شکر بحران‌زده‌ایم و امیدوارم در این بازی از بحران خارج شویم.

انتهای پیام/


نظر شما