شناسهٔ خبر: 17467710 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور جمعی از مسوولان

مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سقز راه‌اندازی شد

مرکز رشد فناوری و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سقز امروز با حضور جمعی از مسئولان راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، مرکز رشد فناوری و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سقز ظهر امروز با حضور نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان روحانیون و روسای دانشگاهی راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در مراسم افتتاح این مرکز با بیان اینکه مراکز رشد نهادی حمایتی است، عنوان کرد: پژوهشگران و صاحبان ایده در جامعه نیازمند پشتیبانی و حمایت و ارتباط مستحکم با ادارات هستند.

محمدقربان کیانی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های این مرکز برای هدایت و حمایت از صاحبان ایده برای تبدیل شدن فکر خلاقانه آنان به پدیده و محصول تولیدی خواستار حمایت و ارتباط مسئولان آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه برای تامین بستر حمایت همه جانبه از جوانان خوش فکر و ایده پرداز شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز از طرح‌هایی که اشتغالزایی به دنبال داشته باشند حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان یک مرکز برای حمایت از کسانی که دارای ایده هستند راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز، برگزاری کلاس‌های مختلف در زمینه‌های فنی، علمی و حسابداری برای افراد دارای ایده است و از آنان هم حمایت هادی هم می‌شود.

کیانی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت 200 مترمربع و در قالب 8 اتاق احداث شده است.

انتهای پیام/79021/ذ20

برچسب‌ها:

نظر شما