شناسهٔ خبر: 17466577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۱۰ ناشر استانی در نمایشگاه کتاب ایلام غرفه خواهند داشت

خبرگزاری شبستان: مجری برگزاری نمایشگاه کتاب استان ایلام، گفت: اختصاص بن کتاب برای خرید از نمایشگاه کتاب به کارمندان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم، نقش مهمی در راستای استقبال و بازدید از نمایشگاه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، واحد زهرایی، مدیرمسئول موسسه فرهنگی و هنری عصر پیام ایلام در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب ایلام، اظهار کرد: فروش کتاب در نمایشگاه کتاب استان در سال گذشته یکی از کمترین میزان فروش در بین نمایشگاه‌های کتاب در کشور بوده است.

 

وی، بابیان اینکه البته میزان خرید کتاب در نمایشگاه سال گذشته با توجه به میزان جمعیت استان ایلام در حد بسیار مطلوبی بوده است، افزود: ناشران مطرح کشوری رغبت کمی برای حضور در نمایشگاه کتاب ایلام دارند و این ذهنیت در ناشران کشوری وجود دارد که میزان فروش کتاب در نمایشگاه کتاب ایلام اندک است.

 

زهرایی، با اشاره به اینکه سال گذشته نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام حدود 300 میلیون تومان فروش داشته است، ابراز کرد: باید در برگزاری نمایشگاه کتاب یک نگاه فرابخشی وجود داشته باشد و سال گذشته که این نمایشگاه در محل انبار غله برگزار شد مشکلاتی درزمینهٔ گرمایش وجود داشت که لازم است با نظر ستاد برگزاری این نمایشگاه در سال در محل خوبی برپا شود.

 

مجری برگزاری نمایشگاه کتاب استان ایلام، بابیان اینکه در سال گذشته 283 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشتند، گفت: در نمایشگاه سال جاری از تعداد ۲۴ ناشر استانی ۱۰ ناشر برای حضور و ایجاد غرفه در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و ۱۰ غرفه برای ناشران استانی در نظر گرفته خواهد شد.

 

زهرایی، در پایان با تأکید بر همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مرتبط در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب ایلام، خاطرنشان کرد: متراژ زمین موردنظر برای نمایشگاه ۳۶۰۰ مترمربع و تعداد غرفه‌های پیش‌بینی‌شده در این نمایشگاه حدود ۲۰۴ غرفه خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما