شناسهٔ خبر: 17464826 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

« رازهای پنهان» در رادیو نمایش برملا می شود

سریال رادیویی« رازهای پنهان» از روز چهارشنبه 29 دی ماه به روی آنتن رادیو نمایش می رود. با پخش مجموعه مناسبتی «بزنگاه» که شب‌های رمضان سال 87 روانه آنتن می‌شد، مخاطبان تلویزیون با بازیگری تازه آشنا شدند. دختری با ظاهر و چهره‌پردازی متفاوت که شاید کمتر بازیگر زنی حاضر می‌شد چنین گریمی را روی صورتش قبول کند و تازه با همان نقش هم برای اولین بار به مخاطبان معرفی شود! بازیگر نقش آن دختر متفاوت، سوسن پرور بود؛ بازیگری که کار حرفه‌ای را از تئاتر آغاز کرده و بازی خوبش در بزنگاه موجب شد تا مدت‌ها در قالب همان نقش باقی بماند و مخاطبان در عالم واقع هم او را با چهره و گریمش در نقش فریده بشناسند. سوسن پرور این شب‌ها به بازی در مجموعه «شهرک جیم» مشغول است. او امروز 42ساله می‌شود و همین مناسبت بهانه گفت‌وگوی ما و پاسخ‌های صادقانه او شد. مراسم اختتامیه سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه، عصر امروز با حضور دکتر علی‌عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما، دکتر نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی، دکتر رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، مهندس رضا قدیمی معاون فضای مجازی رسانه ملی و معاونان، مدیران و مهندسان بخش فنی در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد. اختتامیه سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با حضور دکتر علی عسکری بیست و نهم دیماه، و به مناسبت روز هوای پاک، برنامه «چرخ» به موضوع «حمل و نقل پاک» می‌پردازد. مجموعه نمایشی «از اینجا تا اونجا» به کارگردانی مسعود عسگری با موضوع مواد مخدر، امروز به روی آنتن خواهد رفت. برنامه «آیین سخن» ویژه پاسداشت زبان فارسی در دی ماه امسال در رادیو ایران برگزار شده است. در پایان مرحله نخست این حرکت چند رسانه ای، مراسمی در برنامه کافه هنر در نظر گرفته شده است. این روزها جشنواره موسیقی فجر در حال برگزاری است. با نگاهی به جدول برنامه‌های این جشنواره دریافتم سهم قابل توجهی از اجراهای موسیقی مربوط به هنرمندان تهرانی است؛ بویژه چهره‌هایی که در کنسرت‌ها و آلبوم‌های بازار موسیقی حضور دارند . در طول سال بیش از 27 میلیون زائر داخلی و حدود دو میلیون زائر از کشورهای دیگر به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند. بنابراین معاونت امور استان‌ها قرار است رادیو تصویری زیارت را راه‌اندازی کند. این رادیو با هدف آگاهی‌بخشی و معرفت افزایی، ترویج و توسعه گفتمان اسلام

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی را حامد مقدم نوشته که داستان زندگی سربازی است که به دلیل مشکلات جسمی از خدمت معاف می شود و به شهرش باز می گردد .او در تلاش است کاری برای خود دست و پا کند که در این راه با ماجراهایی روبه رو می شود.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون : مجید سهرابی ، مجید حمزه ، مونا صفی، عبدالعلی کمالی ، سیما خوش چشم و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.
« رازهای پنهان» به کارگردانی: مهدی نمینی مقدم، صدابرداری: رضا طاهری ، افکت: نرگس موسی پور و تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، از فردا، ساعت 18:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

نظر شما