شناسهٔ خبر: 17454288 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حجت‌الاسلام ماندگاری:

شهدا با گذشتن از بهترین سرمایه وجودیشان، مرگ را به حیات تبدیل کردند

خبرگزاری میزان- مسوول موسسه تفحص سیره شهدا گفت: وقتی ما طلب شهادت می‌کنیم باید همانند شهدا با تمام وجود هزینه آن را بپردازیم که این امر جاودانگی را به همراه خواهد داشت. شهدا با تمام وجود از جان خود گذشتند و این باعث شد که مرگشان باعث حیاتشان شود.

صاحب‌خبر -
شهدا با گذشتن از بهترین سرمایه وجودیشان، مرگ را به حیات تبدیل کردند به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اولین یادواره یکصد شهید محله رضا شهر مشهد مقدس با حضور مسوولین و خانواده معظم شهدا در مسجد المهدی(عج) مشهد مقدس برگزار شد.

در این یادواره که به همت بسیج محله رضا شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمين ماندگاری ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: بدون شک شهدا از فرصت‌های زندگی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کردند و در مسیر سعادت گام برداشتند و هر کسی بفهمد که شهدا در چه مقامی هستند افسوس آن ها را خواهد خورد.

وی ادامه داد: برگزاری چنین یادواره‌هایی تا حد بسیار زیادی در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و در بین جوانان تأثیر گذار خواهد بود.

ماندگاری افزود: وقتی ما طلب شهادت می‌کنیم باید همانند شهدا با تمام وجود هزینه آن را بپردازیم که این امر جاودانگی را به همراه خواهد داشت. شهدا با تمام وجود از جان خود گذشتند و این باعث شد که مرگشان باعث حیاتشان شود.

انتهای پیام/

نظر شما