شناسهٔ خبر: 17454264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد:

۱۱۰۰ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان بجنورد انجام شد

R41359/P1361/S6,55/CT1

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد از وقوع یک هزار و ۱۵۳ مورد، حوادث همچون آتش‌سوزی، حبس شدگی، آب‌گرفتگی در بجنورد خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: در این مدت 621 مورد از حوادث مربوط به آتش‌سوزی منازل، مزارع و باغ‌ها بوده و 531 مورد نیز مربوط به امداد و نجات است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد تصریح کرد: در این عملیات 387 نفر نجات یافتند که 204 مورد آن‌ها مرد و 183 نفر نیز زن هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مورد از عملیات امداد و نجات مربوط به حبس شدگی و حلقه فلزی در دست است افزود: در حوادث حبس شدگی این افراد در اماکن مختلف همچون اتاق، آسانسور و مکان‌ها بسته محبوس شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد تصریح کرد: در حوادث امدادی 149 مورد مربوط به حبس شدگی در زیرزمین و هجوم حیوانات مزاحم همچون، خفاش، مار و سگ در منازل و اتومبیل‌ها بوده است.

گودرزی با اشاره به اینکه متأسفانه طی امسال 5 نفر از حادثه دیدگان فوت کرده‌اند افزود: علاوه بر آن 24 مرد و 19 زن نیز در حوادث مختلف که در شهر بجنورد رخ داد مصدوم شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد درباره حوادث آتش‌سوزی که در این مدت در بجنورد رخ‌داده است گفت: 83 مورد آتش‌سوزی در این مدت رخ‌داده که دلایلی همچون اتصال سیم برق، سهل‌انگاری در افروختن آتش در مزارع و باغ‌ها و 8 مورد نیز به‌طور عمدی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما