شناسهٔ خبر: 17454260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم پیکان تهران:

اشتیاق زیادی برای اثبات شایستگی ها خود داریم / انتقال تیم ها از تهران به شهرستان ها اقدام خوبی نبود

قم ـ ایرنا ـ سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: ما تیم نگرانی نیستیم، اما برای نشان دادن و اثبات شایستگی های خود بسیار اشتیاق داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجید جلالی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و پیکان تهران افزود: بازیکنان بسیار خوبی داریم که در این فصل تاکنون توانسته اند خود را به خوبی نشان دهند و امیدواریم این اشتیاق در میان بازیکنان باقی بماند تا رتبه بهتری در جدول به دست بیاوریم.
وی با بیان اینکه صبای قم در شرایط سختی قرار داشته و شاید آنها تصور کنند که این بازی برای آنها مرگ و زندگی است، خاطرنشان کرد: ممکن است فردا بازی سختی را پیش رو داشته باشیم، اما امیدواریم بتوانیم بازی را به خوبی اداره کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به همراهی بازیکن جدید فرانسوی این تیم در بازی فردا، از احتمال جذب کاپیتان تیم ملی افغانستان خبر داد و گفت: ظرفیت های تیم ما کاملا معلوم و مشخص است و شاید گام های فراتر از انتظار تاکنون برداشته ایم، به هر حال باشگاه شرایط خوبی را فراهم آورده و بازیکنان با فراغ بال تمرین می کنند و به دنبال پیشرفت هستند.
وی در ادامه افزود: برای رسیدن به رتبه های بهتر در جدول تا پایان لیگ برتر، باید تا انتهای بازی ها خوب باشیم و امیدواریم همه شرایط منصفانه ادامه داشته باشد.
جلالی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اردوهای تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان، تصریح کرد: اینکه بدانیم مدت زمان تمرینات تیم ملی چند روز باشد، نیازمند مباحث عمیق و کارشناسی های دقیق است، زیرا مدلی که در باشگاهها تمرین می شود، هماهنگ و شبیه نیست و تلفیقی از مکاتب مختلف فوتبالی است، بنابراین سرمربی تیم ملی با توجه به این شرایط می خواهد که مدت تمرین بیشتری داشته باشد، از این رو شاید این کار درستی نباشد اما چاره ای جز این نداریم.
وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه انتقال تیم ها از تهران به شهرهای دیگر کار خوبی نبود و هیچ کدام از تیم ها نتایج خوبی نگرفتند و شاید صبا تا حدودی استثنا بوده، خاطرنشان کرد: مردم شهرهای میزبان هیچگاه تیم های انتقالی را برای خود نمی دانستند و احساس تعلق نداشتند، اما به هر حال بودن این تیم در شهر قم می تواند فرصت خوبی برای جوانان قمی باشد، زیرا یک تیم لیگ برتری امتیاز بزرگی است و باید دلایل آنکه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است مشخص شود.
تیم های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور فردا سه شنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصادف یکدیگر می روند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

انتهای پیام /*

نظر شما