شناسهٔ خبر: 17454247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بیانیه‌نویسان دو و میدانی، مدعیانی که کارنامه‌ بزرگی ندارند!

خبرگزاری میزان- بحث بیانیه اعتراض آمیز دو و میدانی کاران در حالی همچنان ادامه دارد که آمار نشان می‌دهد این ورزشکاران کارنامه ورزشی بزرگی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چندی پیش 12 نفر از دو و میدانی‌کاران بیانیه‌ای مبنی بر اعتراض خود نسبت به عملکرد فدراسیون به وزیر ورزش ارائه کردند و سپس جمعی از آنها نزد سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش رفته و خواستار رسیدگی به وضعیت کنونی خود شدند.

نکته مهم در این میان کارنامه ورزشی ملی‌پوشان بیانیه نویس است که با قدری تامل درمی‌یابیم اکثر آنها عمر ورزشی‌شان رو به اتمام است و تا به امروز هم افتخار خیلی بزرگی به ارمغان نیاورده‌اند اما با این حال مدعی امکانات مناسب از سوی فدراسیون هستند.

ملی‌پوشانی همچون برادران صمیمی و محمد ارزنده که اکنون خواستار حضور در اردو‌های برون مرزی و تمرین زیر نظر مربی خارجی هستند و می‌گویند بدون این امکانات نمی‌توان در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه گرفت قبل از المپیک از سوی فدراسیون این امکانات برای آنها فراهم شده بود اما عملکرد قابل قبولی از خود نشان ندادند.

در زیر اشاره‌ای به کارنامه ورزشی 6 دو و میدانی کار که بیانیه را امضا کردند بسنده می‌کنیم.

1- علی ثمری (پرتاب وزنه): مدال طلای مسابقات ساحلی ویتنام با رکورد 18/30 متر که البته در این رقابت رکورد خود یعنی 19 متر را ثبت نکرد.

2-محمد ارزنده ( پرش طول): نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا 2014

3-محمود صمیمی ( پرتاب دیسک): نایب قهرمان دانشجویان جهان 2011، مدال برنز قهرمانی آسیا 2010 که احسان حدادی در این رقابت حضور نداشت و محمود صمیمی رکورد اصلی خود را به ثبت نرساند.

4- پژمان قلعه نویی ( پرتاب چکش): نایب قهرمان دانشجویان جهان 2010 ،نقره جوانان آسیا.

5- علیرضا مهرصفوتی ( پرتاب وزنه):  قهرمان جوانان آسیا.

6-کاوه موسوی ( پرتاب چکش): نقره بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو، نقره قهرمانی2013 آسیا.

در اینجا این سوال مطرح است که چرا ورزشکاران بزرگی مانند احسان حدادی و حسن تفتیان در امضای این بیانیه شرکت نکردند و حتی حدادی گفته که وظیفه من فقط ورزش و بالابردن پرچم ایران است و به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارم.

به طور قطع ورزشکار واقعی با وجود تمام سختی‌های پیش رو فقط به هدف خود فکر می‌کند و افرادی حاشیه می‌سازند که عملکرد خوبی ندارند تا حرفی برای گفتن داشته باشند.

این تعداد از دو و میدانی کاران شرایط را به گونه‌ای پیش می‌برند تا ملی پوشانی هم که می‌خواهند نتیجه بگیرند به هدف خود نرسند و این حواشی را ایجاد کرده‌اند چون دیوار را برای کسب موفقیت خود کوتاه می‌بینند.

به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی آسیا این تعداد از دعوت شدگان به اردو تیم ملی بهانه تازه‌ای پیدا کرده‌اند که در صورت عدم نتیجه گیری در این رقابت فدراسیون را مقصر اصلی جلوه بدهند بنابراین باید منتظر بمانیم نتیجه این حاشیه‌‌های رشته ورزشی پایه روشن شود.

انتهای پیام/

نظر شما