شناسهٔ خبر: 17454229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

"سعید"های وزنه‌برداری چه زمانی به اردوی تیم ملی می‌آیند؟

71468

فدراسیون وزنه‌برداری نامه ای را برای فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کرده تا در مورد وضعیت مصدومیت محمدپور و حضور او در اردوهای تیم ملی اظهار نظر کند. علی حسینی هم می تواند شش ماه قبل از پایان محرومیت به جمع اردونشینان اضافه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی وزنه‌برداری سال آینده باید برای حضور در چندین رویداد  آماده شود. از این رو وزنه‌برداران زیادی به اردوی تیم ملی در حال رفت و آمد هستند تا از میان آنها نفراتی که بتوانند توجه کادرفنی را جلب کنند، صاحب دوبنده تیم ملی شوند. در حال حاضر علاوه بر المپیکی‌ها و نفراتی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، دو مهره دیگر هم هستند که برای مسابقات جهانی می‌توان بر روی آن‌ها حساب باز کرد.

سعید محمدپور و سعید علی حسینی به دلیل مصدومیت و محرومیت هنوز صحبتی مبنی بر حضور آن‌ها در اردوی تیم ملی به میان نیامده است و باید دید چه زمانی می‌توانند  کنار دیگر ملی‌پوشان تمرین کنند. اما بحث اصلی اینجاست که فدراسیون چقدر از وضعیت این دو نفر مطلع است و تا زمانی که شرایط حضورشان در اردوی تیم ملی فراهم شود، برنامه‌ای برای آنها دارد یا خیر.

داود باقری نایب رییس فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با ایسنا درباره‌ اینکه فدراسیون چه اندازه پیگیر وضعیت این دو وزنه‌بردار است، بیان کرد: ما در جریان وضعیت نه تنها این دو نفر بلکه سایر وزنه‌برداران دیگر هستیم زیرا خانواده وزنه‌برداری خیلی بزرگ نیست. در مورد سعید محمد پور نامه‌ای را تنظیم کردم تا به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کنیم، در این نامه از آنها می خواهیم که بعد از معایناتی که انجام می‌دهند، اعلام کنند که محمد پور می‌تواند به تمرینات  برگردد یا از چه زمانی امکان این را دارد که تمرینات سنگین انجام دهد. البته من پیگیر وضعیت او بودم و با دکتر نوروزی هم صحبت کرده‌ام اما این کار را به صورت رسمی انجام می دهیم  و می‌خواهیم در مورد سعید محمد پور اظهار نظر کنند تا بتوانیم از هر چه زود تر از وجود ش استفاده کنیم . 

او ادامه داد:  سعید علی حسینی هم علاوه بر اینکه از طریق کادر فنی پیگیر هستیم، ارتباط دوطرفه ای را با سعید و پدر ش داریم. علی حسینی طبق قانون شش ماه قبل از مسابقه می تواند دعوت به اردو شود.  ما برای محمدرضا براری هم شش ماه قبل از اتمام محرومیت نامه نگاری کردیم و او را در اختیار گرفتیم. برای سعید علی حسینی هم همین کار را انجام می دهیم و ۶ ماه قبل از مسابقه یا پایان محرومیت به اردو دعوت می شود.   

سعید محمدپور در رکورد گیری پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی شدیدی شد. سعید علی حسینی هم پس از پشت سر گذاشتن محرومیت هشت ساله از آبان سال آینده می تواند دوباره به میادین بازگردد.

 انتهای پیام

نظر شما